1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[NDS] Officiele Nintendo DS-stand

Discussie in 'Te Koop/Ruil Aangeboden' gestart door Taiyou, 2 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo!

    Ik heb hier al een tijdje een officiële Nintendo DS-stand in de garage staan, maar ik doe er niks mee. Hij komt uit de winkel en is bedoeld om Nintendo DS spellen in te stallen, maar alle games passen er verder in (Wii, 360, PS3, Cube, N64, SNES, etc.).

    Hij is een beetje vies, omdat ik te lui ben om hem schoon te maken. Hij is echter nog 100% in tact en één poetsbeurtje laat hem er als splinternieuw uitzien.

    De afmetingen zijn 160 cm x 58 cm x 35 cm (hoogte x breedte x diepte).

    Het is best een mooi dingetje al zeg ik het zelf, maar ik heb er simpelweg geen ruimte voor en dus heb ik hem nooit gebruikt. Het Nintendo-logo is aan de zijkanten te vinden en bovenin vind je promo-plaatjes van Pokémon en de Touch! Generation-games (voor - en achterkant).

    Wegens de afmetingen is hij enkel op te halen in Tilburg. Hij mag weg voor elk aannemelijk bod, dus doe eens gek!

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. JokerJ

    JokerJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt hem ook via DHL laten versturen, als je daar toe bereid bent betaal ik daar graag de kosten voor + een leuke prijs voor de kast.

    Ik woon in de provincie Groningen en kan hem helaas niet zelf afhalen.
    Denk daar even over na? Ik heb zelf een winkel en zou de display graag willen hebben!

    Groeten,
    Jur
     
  3. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Zenden die zo'n groot object dan? Ik wil er best naar kijken indien dat mogelijk is.

    Wat zou je bod zijn?
     
  4. JokerJ

    JokerJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bied je sowieso 50 euro, laat maar weten of dat genoeg is.

    DHL komt het pakket bij jou thuis afhalen en brengt het dan gewoon bij mij thuis, je moet het wel inpakken, maar je kunt er gewoon wat kartonnen dozen omheen gooien, beetje creatief? ;)

    Groeten,
    Jur
     
  5. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens DHL.nl is de enige mogelijkheid dan "Express" en voor zover ik kon zien moet je daar voor de klantenservice bellen :confused:?

    Wat een gedoe allemaal...kun je me niet een beetje op weg helpen :p? Ik heb nog nooit met DHL verzonden namelijk...
     
  6. JokerJ

    JokerJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet het ook niet precies, maar je moet ze sowieso bellen, dan komen ze je pakket ophalen.
     
  7. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja, lekker duidelijk :p..

    Kun je niet met de trein richting Tilburg komen? Ik wil best op een station afspreken...Misschien zelfs goedkoper voor je.
     
  8. JokerJ

    JokerJ Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, dat is niet te doen en al zeker niet goedkoper.
    Bel gewoon vandaag even de DHL service en zeg dat je een groot pakket wilt versturen, ze leggen je dan precies uit wat je moet doen.

    Met de trein ben je veel meer kwijt en ik ben manager in een winkel, wat betekent dat ik geen vrije dagen heb om dat te kunnen doen. ;)
     
  9. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb DHL voor je gebeld en een 'offerte' laten maken. Ik denk niet dat je er heel vrolijk van wordt. Het verzenden van een ding met dit volume kan enkel via Express (vandaag ophalen, morgen afleveren) en inclusief alle toeslagen en het ophalen, zou het verzenden van dit ding €100,33 kosten. Waarschijnlijk wordt dat nog meer, want dat is zonder verpakking. Verzekering is eventueel ook mogelijk, maar minimaal €12 mocht je dat willen.

    Dat zou dus uiteindelijk, met verpakking en dergelijke, uitkomen op een bedrag van €130 gok ik zo om te verzenden. Het lijkt me dan toch echt goedkoper om een retourtje te pakken met de trein in het weekend ofzo, niet?
     
  10. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik bied 50 en kom het ophalen.
     
  11. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit soort zaken moet je ook niet versturen tenzij je gek op puzzels bent. :)
     
  12. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    JokerJ bood dat ook al + iemand via Marktplaats bood hetzelfde, zie hier. Ga je er nog overheen?
     
  13. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Ik heb weinig zin in biedspelletjes. Geef je prijs maar aan via PM en dan kijken we wel of we er uitkomen. :)
     
  14. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu een bod van 55 euro via de mail, ook via Marktplaats. Het probleem is dat ik geen prijs heb, omdat ik niet weet wat het waard is en dus heb ik geen flauw idee waar het bieden ophoudt. Ik heb dan ook erg veel geïnteresseerden.

    "Make me an offer I can't refuse" zou ik zeggen en hij is meteen van jou :).
     
  15. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    No thanks, mijn interesse vervalt. Zoals ik zei, biedspelletjes doe ik niet aan. :)
     
  16. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je door zoiets al je interesse verliest, wil je het ding ook niet graag, lijkt me? Dan gun ik hem liever aan iemand die hem echt wil hebben. Bieden is een normale gang van zaken lijkt me. Ik kan ook zeggen: voor 150 euro mag je hem komen halen. Als je dat liever hebt.
     
    Laatst bewerkt: 3 nov 2009
  17. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Nee, ik heb geen zin in biedspelletjes. Het is me al te vaak overkomen dat er "opeens" allemaal bieders zijn die uiteindelijk afhaken. Daarnaast kost me dat ook gewoon teveel tijd.
    En ik zou hem graag aan mijn collectie toevoegen, maar je bent natuurlijk niet de enige die dit soort dingen verkoopt. Dus ja, ik wil hem best graag maar ik ga er niet om smeken. ;)

    Ik zal je iig een eenmalig tegenbod doen via PM. :)
     
  18. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    PM terug :).
     
  19. Taiyou

    Taiyou Ownzorz Pimpy

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoogste biedingen zijn nu €85 via XBXW en €100 via DVDForum.
     
  20. Twizzler

    Twizzler Active Member

    Berichten:
    301
    Leuk Bevonden:
    0
    Zet dat ding lekker op ebay als je er een veiling van gaat maken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina