[XOne] -•I©£-BÕÿ gebruikt mijn username als gamertag

Discussie in 'Games' gestart door DiaLogical, 8 jan 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben pissed, very pissed omdat -•I©£-BÕÿ mijn username als gamertag gebruikt

dit is niet alleen mn username maar ook mn nickname (ik rap) in het dagelijks leven

Van -•I©£-BÕÿ wil ik graag weten hoe lang hij hem gebruikt en ik verzoek hem om hem niet te verlengen aan het eind van het jaar

wist niet echt waar ik deze thread moest plaatsen en of ik hem mag plaatsen maar wat vinden jullie hier nou van :mad: ?

2. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    hmm nou je hebt er geen copyright over dus. Maar het is wel irritant dat wel.

3. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is idd niet alsof jij de enige ben die het woord Dialogical mag gebruiken. Als hij die eerder registreert dan jij dan kan je er eigenlijk nog vrij weinig aan doen. Stuur hem anders een pm ofzo, want hier kunnen wij je verder ook niet mee helpen.. :)

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja misschien had hij die naam al veel langer en was die pissed omdat hij die niet op dit forum kon gebruiken omdat jij 'm al hebt. En hij doet aan beatboxen en gebruikt ook die naam dus wat vind je daar nou van?

Nee tuurlijk is het irritant maar ja zoiets heb je altijd. En je zit hem hier nu eigenlijk zwart te maken voor iets waar hij ook niks aan kan doen. Had je maar eerder moeten zijn....

Laatst bewerkt: 8 jan 2004
  5. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    en toevallig had hij die naam bedacht met hoofdletter D en hoofdletter L?

en ik zit hem nu idd zwart te maken omdat ik mn woede ergens kwijt moet

6. BuGaBoO

BuGaBoO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tja hij vond het waarschijnlijk wel een coole naam. :eek:
    ik kwam er trouwens achter dat ik ook zelfde nickname gebrukte als een admin hier, maar das van een tv serie dus das toch weer anders :{

7. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    precies

8. Black Hawk

Black Hawk Ninja Hero

Leuk Bevonden:
    0
    er zijn meer wege die naar rome leide hoor...

Er zijn ook heel veel name die ik leuk vindbezet...

Ook speciale name

9. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    meaning?

10. SirMarco

SirMarco SMW

Leuk Bevonden:
    0
    Maak je je eigen hier druk om wie het eerst komt die het eerst maalt zoek een andere naam Of kort de naam af naar D-Logical.

11. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    of als jij nou Smarco neemt dan kan ik jou naam nemen

12. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0

Pier niet.
    Gamertags zijn niet hoofdlettergevoelig.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    ten eerste zijn Gamertags wel hoofdlettergevoelig en ten tweede staat het op xbw onder zn avatar ook met een hoofdletter D en een hoofdletter L

14. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjeezzzzzz......had je hem niet beter een vriendelijk mailtje kunnen sturen. Op de manier hoe jij het speelt zou ik persoonlijk gewoon "fuck off" zeggen.

wat boeit je virtuele naam nou. Ik heb mijn live abbo van iemand anders overgenomen. NU heet ik dus madje. Tja je leert er aan wennen. Beetje kinderachtig hoe je er zo'n bigdeal van maakt.

Vraag die jongen gewoon op een NETTE manier of je zijn gamertag mag overnemen. Jij kunt niks van hem eisen en hij heeft niks fout gedaan

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    als het niet boeit dat hij mij naam jat wat boeit het dan dat ik er een topic over maak

16. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    das dikke pech voor jou, het is niet alsof jij daar over kunt beslissen. Had je die gamertag zelf maar snel moeten registreren als je dat zo belangrijk vind.

17. OCM3RZ

OCM3RZ Ik vereer Mezelf

Leuk Bevonden:
    0
    Ja precies, omdat het ook op die manier bekend is onder die rappers.

En ze zijn niet hoofdletter gevoelig, of je een gamertag NOU ZO, of zo Of Op DeZe MaNiEr InVoErT terwijl iemand anders die gamertag al heeft gekozen, het maakt niks uit, je wordt geweigerd.

En is dat BtW lekker, mierenneuken?

18. biertje-bbm

biertje-bbm Active Member

Leuk Bevonden:
    0

|:-

(mijn auto is rood DUS zijn alle auto's rood)

19. Karelax

Karelax Guest

Ik zou d'r echt niet tegen kunnen als iemand mijn naam zou jatten, bij sommige namen is het wel logisch die heel bekend zijn maar bijv. mijn eigen of in ditgeval Dialogical...
    En jullie moeten Dialogical niet zo afzeiken hij heeft geen enkel slecht woord over die ice boy gezegd behalve dat ze nick gejat is.

20. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    Als je hem Zo INVoert DAn Wordt HIJ ZO WEErgEgeven dus in die zin is het hoofdletter gevoelig. maar volgens mij dwalen we af

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina