Bij volgens mij het laaste level op het vliegdek schip moet je een helikopter neer schieten hoe kan ik dat het best doen want het lukt mij niet
dit is niet de laatste level maar volgens mij moet je gewoon knallen...ok....je doet dus wat je kan staat er niet zo'n vette machinegeweer op zo'n standaard????? als die er staat is het waarschijnlijk niet zo moeilijk.
Er staat idd een standaard met machine gun, als je gewoon goed doorschiet heb je hem wel, ook al is het maar op het nippertje.
Pittig Ik heb die machinegun niet gebruikt omdat de heli raketten schiet dan ben je niet optijd weg. Ik heb het met mn gewone guns gedaan. Gewoon goed in beweging blijven. Een andere manier is vanuit de deuropening schieten en naar achter rennen als de heli naar jou toe draait.
jij hebt het over een ander level, namelijk night of the jackal, bij dit level, het eennalaatste, moet je gewoon rossen, ik heb het nog eens geprobeerd, en als je goed richt, heb je hem zo. Het is alleen wel irritant dat je als je conf. 2 hebt, je opeens met het linker pookje moet richten.