007 Nightfire: level Nightshift

Discussie in 'Algemeen' gestart door Demolition-Man, 1 jan 2003.

1. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Ik zit vast in dit level... ik heb de main elevator geactiveerd en ben ook naar boven gegaan naar en de Q-worm geinstalleerd... ook de toegangscode voor de deur (die bij de camera) heb ik gevonden. Nu moet ik alleen de security-centre vinden en de buitenste deur openen .... waar zit dat!?!??!?!?! Ik erger me er dood aan... en let maar op: ik ben er waarschijnlijk al tig keer voorbij gelopen (gebeurd mij altijd)

2. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
  3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je helaas niet helpen, jij mij missch. wel.:9 Kan je in Nightfire het up en down kijken instellen hoe je wil?

4. Demolition-Man

Leuk Bevonden:
    2
    ja, als je een nieuwe codename aanmaakt moet je kiezen voor een controllerinstelling (Goldeneye, Classic Bond Nightfire etc etc) Rechtsbovenin staat dat je je kijkknop kan inverten (volgens mij moet je dan op X drukken....

5. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, ga ik hem missch. ook proberen.

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    ALs het goed is moet geowoon naar de exit gaan en dan ga je weer naar boven?. Of je moet ff de laser security grid uitzetten in een kamertje met allemaal computers.

Je moet in dat level iig de hele tijd naar boven gaan. Weenie of je al bij die main computer bent? naja morgen ff verder want ikg a slapen

Deel Deze Pagina