Moest het ff kwijt... Moet wel zeggen dat deze 007 veel mooier en beter is dan AUF. Je hebt echt het gevoel dat je in een film speelt.
Misschien kan je even uitleggen hoe het positief is als je hem nu al uitgespeeld hebt Aannemende dat je hem wat eerder hebt kunnen krijgen, is hij de moeite waard of zal ik het deze week bij UC en SC houden?
Als je van 007 houd, dan is dit de versie die je wilt spelen. Maar persoonlijk zou ik eerst voor "Spinter Cell", daarna "Unreal Championship" en daarna "007: Nightfire" gaan.
ja ik zag hem pas gisteren voor het eerst in de winkel een spel dat je in 1 dag uitspeelt is vast geen 70 euro waard, maar hoe is de multiplayer?
Voor een verdere review van mij over 007: Nightfire kijk hier: Info over Multiplayer etc.... http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=10775
is er een uitgebreidere multyplayer mode?? kan je gewoon weer elkaar afknallen met zelfgekozen wapens etc. zoals bij AUF?
Ik heb Nightfire ook sinds gisteren en was eigenlijk meteen verliefd toen het 1e level begon . Helaas is het daarna wat down-hill gegaan. Sommige levels zijn leuk, andere niet minder. Zo heb ik nog steeds niet echt het bond-gevoel (in sommige levels wel) maar echte Bond-missie's zijn er ook weer niet. Ik wil rond kunnen sneaken in een gebouw, stiekum documenten rippen of foto's maken. In Nightfire is dit nog steeds te statisch en zijn de vijanden, hoewel slimmer, nog steeds een soort voer voor mn wapens Nee ik kraak Nightfire niet af hier. Uiteindelijk oordeel komt in een review (weetniet of ik die maak of An).