vraag 1) Welke site kan je die gamespyconecter dll ?,want op gamespy.com kan ik het niet vinden vraag 2) ik had gehoort dat je bij die gamespy wat poorten open moest hebben om het goed te kunnen spelen . Hoe werkt dat precies als ik een firewall op me pc heb ?? iemand met ervaring daarmee of tips (vraag 1/2) ps. ik het Zonealarm
Hey DesertFox 1) de directe site voor het programmatje dat je nodig hebt is : www.gamespyarcade.com/support/tunnel_xbox.shtml 2) ik zou zonealarm gewoon uitzetten, tijdens het spelen ! (tenzij je heel belangrijke data op je pc hebt staan..of als je iemand weet die jouw wel graag zou willen hacken) Ciao Quen
Ps : Ga zoiezo erg voorzichteg met je IP adres om Sommige mensen kunnen alsnog je hacken al heb je zone alarm aan staan Cya
thnx. en er zijn inderdaad mensen die me wel es proberen te hacken . maarja , daar bak ik soms ook wel es wat van . (ik ontken dat ik ooit een intentie gedaan heb om iemand te hacken ! )
Ik heb 2 firewalls, 1 in de router en 1 op de PC (Norton Personal Firewall of NPF). Ik moet om te kunnen spelen de firewall in de router openzetten of uitschakelen (of hoe je het ook wilt noemen) en ik moet alleen gamespy arcade en de tunnel proggies toestemming geven in NPF om het net op te gaan. Dat vraagt ie vanzelf wanneer je het programma opstart (zowel bij arcade als tunnel), dan geef je toestemming en vink je aan dat het altijd toestemming mag krijgen. Dan werkt het bij mij. Wanneer ik alleen wat poorten openzet in de firewall dan kan ik wel een game joinen maar ik kan niet lopen of schieten, dan komt er een foutmelding en dan knalt ie eruit. Je Firewall helemaal uitzetten zou ik niet aanraden.