1 green light :S Gears of War

Discussie in 'Algemeen' gestart door Godpower, 23 nov 2006.

1. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net een nieuwe xbox 360 Core Pack Gehaald en nu heb ik Gears of War erbij gekocht dan druk ik op Open Tray en dan doe ik de disc erin dan ga ik close disc doen daarba doet de xbox 360 Reading en daarna gewoon Open Tray weer en dan krijg ik de green light op de linker bovenkant (Groen )( )
    ( )( )

Ik krijg verder geen Error ofzo

zo komt het er dan op de console te staan ik weet nu niet wat ik moet doen want ik zie op forums alleen maar red light errors

2. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    je krijgt 1 groen lichtje als er 1 controller is aangesloten ;) en 2 bi 2 controllers etc.

3. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Die groene hoek is idd gewoon van je controller. Maar het is wel vaag dat je disk tray weer open gaat..

4. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    maar hij wil de game niet afspelen =[ en ik bedoelde niet dat de disk tray weer open gaat maar ik bedoel dat hij gewoon op het beeld open tray weer springt en daar kan ik dan weer opdrukken maar op video's staat er dan meestal play game
    dankjewel voor de sneller reacties BTW

5. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    open tray is dat je hem open kan doen maar normaal moet een spel dan weer starten :confused: misschien als er echt wat aan de hand is zou ik MS bellen

6. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    ik doe zo de cd erin ik restart de Xbox 360 en ik krijg eerst allemaal lichtjes en dan 1 licht daarna laadt hij de cd niet verder en kom ik weer bij mijn dashboard. en hij stopt met laden

ik heb BTW. heen memory card misschien kan het daaraan liggen

7. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nee ligt niet aan memory card, zo'n spel hoort te laden dus ik zou eerst terug gaan naar winkel waar je hem hebt gekocht en anders MS bellen.

8. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de console bij Wehkamp besteld omdat mijn moeder dat zei en er toen 10% van alle artikelen afging dus een core pack voor 270 euro maar dus ik moet gewoon de xbox 360 retouren?maar het meeste is al open enz. ook de boekjes zou ik mijn geld nog terug krijgen?

9. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Worst case: kapotte dvd drive lens/laser

(was bij mij iig zo)

10. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    Wehkamp moet de Xbox toch weer aannemen? of zit dat anders inelkaar =(

11. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Bel Microsoft. Zie www.xbox.nl -> Ondersteuning voor het telfoonnummer.

Leg de situatie uit, en ze zorgen dat UPS de Xbox ophaalt.
    Deze word naar Duitsland gebracht, en je krijgt een andere ervoor terug, die wel werkt. (Als het goed is....)

Succes ermee! :)

12. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Ja wehkamp moet het volgens het boekje idd wel regelen, maar die zullen het toch weer via microsoft doen dus dat duurt alleen maar langer. Microsoft heeft het zo geregeld dat het met hun kan afhandelen.

13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou eerst eens wehkamp bellen. Wellicht kunnen zij een nieuwe leveren.
    Probeer ook eens andere games/dvd's af te spelen. Misshien ligt het aan je cd.

14. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je wel eerst een profiel op je Xbox 360 aangemaakt?

15. CriticalDevil

CriticalDevil Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Godpower dus je hebt de core editie en geen HD of Memory Card? als dat zo is dan is dat je probleem. Je moet bij de core editie minimaal een Memory Card hebben. Als je die niet hebt, dan kan je geen profiel aanmaken en dat is nodig om games te spelen.

16. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    SPel moet afgespeeld worden op pal 60 niet alle tv`s ondersteunen dit en bij sommige wordt het automatish ingesteld maar bij andere niet. Je moet je tv dus ff overswitchen naar pal 60 dit kan je gewoon in je hoofdmenu doen --> laatste pagina display pal settings --> pal 60

Dit zou het kunnen zijn ik had ongeveer hetzelfde met oblivion naja suc6 er verder mee.

edit//Ff het klinkt niet alsof je je xbox kappot is hoor. Je bent gewoon een stap vergeten te doen denk ik. Ik las net heb je wel een profiel aangemaakt? Dus heb je een gamercard enzo? Dat zou het kunnen zijn. Je hoeft niet meteen je xbox op te sturen ik denk zelf dat het iets kleins is.

Probeer alle dingen hier of bel idd de helpdesk al is het knap om die aan de lijn te krijgen...

Laatst bewerkt: 24 nov 2006
  17. Godpower

Godpower Gears of Warrer

Leuk Bevonden:
    0
    heel erg bedankt voor de reacties maar,

ik heb weer een nieuwe gekregen (xdoos) Ik ga weer spelen!:D ik moet nu dat ene monster lokken in :eek:

18. Rob schouten

Rob schouten Kruisdoos360

Leuk Bevonden:
    0
    GoW is ook gewoon zonder gamercard/profiel te spelen net als alle andere spellen

maar je hebt alweer een nieuwe suc6 verder

19. Kareem

Kareem Krispy Kareem

Leuk Bevonden:
    0
    onzin

Deel Deze Pagina