[XOne] 1 maand Gold maar Silver op Dashboard

Discussie in 'Games' gestart door JBS, 17 aug 2010.

1. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond heb ik met een "1 month gold subscription card" mijn Silver abonnement voor 1 maand opgehoogd naar Gold. Via http://live.xbox.com/ zie ik dat mijn Live account inderdaad de status "Gold" gekregen heeft. Wanneer ik op m'n 360 inlog blijft er echter "Silver" staan en krijg ik bij Gold activiteiten het bericht over accountbeperkingen. Al meerdere malen opnieuw ingelogd en de console aan/uit gezet, dit helft echter niet. Duurt dit altijd "even"? En hoelang is "even" dan?

- De bevestigingsmail van MS heb ik overigens al ontvangen.
    - Bij Memberships op m'n 360 staat ook het 1 maand durende live abonnement beginnende in 08-2010 en durende tot 09-2010.

Edit: Eindelijk is m'n Gold status ook op m'n Console doorgevoerd. Waren het de uren geduld of de initiƫle setup die ik uiteindelijk opnieuw doorlopen heb...? We zullen het nooit weten.

Laatst bewerkt: 18 aug 2010
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je had waarschijnlijk even moeten in en uitloggen, dat wordt ook aangegeven als je de Gold-card activeert. ;)

3. JBS

JBS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je m'n post goed leest zie je dat ik dat al meerdere malen geprobeerd had..

4. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    Je hebt gelijk. Ik lees weer eens niet verder dan mijn neus lang is :+

5. run n attack

run n attack Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je kan het best code`s via je xbox zelf intoesten heb het met gears of war 2 ook paar keer gehad live code via xb.com ingevuld zodra ik gears of ar 2 opstart wordt ik uit de party gekickt en ben in in eens zilver ( paar uur later niet meer )

Deel Deze Pagina