Ik wou effe weten of iemand mischien weet of je met 1 xbox op 2 tv's ken spelen als je 2 players doet dat player 1 op een aparte tv zit en player 2 op een aparte tv zit is daar een scart splitter voor of zo of 1 of ander kabeltje en ken de xbox het wel?????????
nee, dat gaat niet, maar je kan wel de Xbox op 2 tv's aansluiten, maar dan zie je op beide tv's beide spelers
he dat is kl*te dan zou wel wat beter zijn dan die k*t splitscreen ben de helft van me beeld kwijt maar er is dan wel een oplossing en dat is gewoon een tweede xbox kopen tweedehands of zo of nieuw en dan gewoon een link leggen.....
Stel dat je een 2e xbox koopt, dan nog zal het niet altijd werken, niet elke game met multiplayer optie ondersteunt namelijk system-link.
en dan hebben we live als laatste optie trouwens als je dan nog een xbox erbij wilt kopen voor link optie dan moet je ook nog eens elk spel dubbel hebben xbox live is hier dus eigenlijk de enige oplossing
Mijn tv is groot genoeg maak je daar maar niet druk om, geen bril nodig maar het kost je toch de helft van je scherm en ik heb 1 tv voor de xbox een grote breedbeeld van me ouders slaat alleen geen zenders meer op dus nog goed voor de xbox en een breedbeeld normaale grote zo'n een beetje voor tv te kijken maar daaar ken de xbox ook op en dan leek het me dus leuk om op twee tv's te xboxen dan heeft ieder een eigen scherm maar om nou een xbox er bij te kopen en op beide xbox live te nemen is zonde dus hopen dat de xbox 2 het wel kan dan......
ja daar heb ik nu ook (nogsteeds) last van, dat je steeds 2 cd's van elk spel moet halen, en dat is een duur grapje!.. heb nu 2 x halo, nou reken maar uit; 2x 55 euro (zoiets?) is 110 euro!.. en dan nog eens naar de gulden.. moet je zien wat een smak geld dat is man.. zit er sterk over na te denken om m'n ene xbox om te laten bouwen, maja
Dan is het niet illegaal toch?? Je maakt dan gewoon een back-up en je hebt zelf het origineel dus volgens mij ben je dan nog gewoon legaal bezig ook... best een aardig ideetje..