nog een vraagje... Met bv. Halo kan je met z'n vieren op 1 scherm spelen. Kan je ook met z'n vieren op twee schermen en met een xbox spelen ( en met een spel )?????
Nee, wel dat je op 2 schermen hetzelfde ziet, maar niet dat 2 spelers op het ene scherm, en 2 spelers op het anderen scherm zitten.
LoL, is trouwens wel een idee voor xbox next, dat je met 1 xbox je splitscreen games op meerdere televisies kan doen. Geeft ze weer wat extra boven PS3 en NGC
Tuurlijk niet Maar lijkt me niet... Lijkt me ook niet dat xbox next het kan, maar het zou wel master zijn
Opzich wel maar misschien gewoon 2 of 4 uitgangspoorten, allebei met zo'n TV aansluiting En dat je die dan in meerdere TV's kan stouwen. Of misschien een intelligente kabel ofzow, nouwja, kan wel, zal alleen niet gebeuren vrees ik
nee is zeker niet onmogelijk en erg moeilijk zal het denk ik ook wel niet zijn maar wel nog te duur ,zoals alle nieuwe techniek is
Eens zal er nieuwe techniek moeten komen he, lijkt me wel vet. Iedereen heeft denk ik wel meerdere pc's in huis. Maar de meeste hebben wel gewoon 1 xbox. Anders mag je telkens met je xbox/tv onder de arm naar iemand toe krotten om te system linken.
Dan moet je dus dubbele rekenkracht hebben - Beetje onzin dat je de andere helft dan dus zou spenderen omdat een of andere aap graag op 2 TV's wil spelen. Ze hebben liever dat je dan 2 Xboxen koopt om te linken
Hoezo dubbele rekenkracht ? Je kan toch ook gewoon een uitgerekt beeld hebben ? Niet zo mooi opzich, maar toch En dat over meer schermen 1 beeld: Gewoon een camera ervoor zetten en die op de andere tv aansluiten Of je moet zo'n scart splitter hebben
Lijkt me toch ook dat je je scart kan splitten en dan verlengen zodat je 2 keer hetzelfde signaal verstuurd over 2 kabels of niet?
Yep, een vriend van mij heeft een kabel waar een scart, die drie plugjes en een s-video uitgang op zitten en dan kan je gewoon op 2 tv's spelen, alleen heb je wel hetzelfde beeld op die tv's. Dus als je dan Deathmatch of Team Deathmatch doet moet je de ene helft van je tv afplakken Maar het werkt wel!!!
Het is mogelijk ... maar wel kostbaar ... je kan namelijk met behulp van 4 (of meer) tv's een videowall maken zie bijv deze site: http://www.videocaminc.com/Equipment_Videowall.shtml maar dit is niet met een simpel kabeltje op te lossen of je kan het doen door meerdere plasma's aan elkaar te koppelen ... maar dan moeten ze wel modulair opgebpuwd kunnen worden .... http://www.go3w.co.uk/clients/plasmasounds/htm/install.htm