Ey mensen, ik zit met een probleemtje; Met cs 1.6 kan ik maar niet over de 50 fps komen! Ik heb een p4 3 gig en de 6600gt van xfx. Lijkt me genoeg voor 100 fps. Ik heb alle commands al geprobeerd. fps_max 100 enzo. Ik heb ook de laatste nvidia drivers gedownload maar hij wil gewoon niet verder. Heeft iemand dit probleem ook gehad of beter; heeft iemand een oplossing! _0/
Het schijnt dat de 6600GT niet zo goed werk (heb hem zelf ook, Asus) met counterstrike en dan dus eigenlijk oude spellen... Maar ik raad je aan de vraag eens te stellen in het 6600GT topic op tweakers.net daar zijn er meer mensen met jouw probleem en wellicht de oplossing.
heb je toevallig de hertz van je beeldsgerm op 50 staan, of heb je vertical sync nog aanstaan? vertical sync moet uit, en dan heb je waarsgijnlijk mee die pc 100 fps
je moet in je console fps_max 100 intypen en bij je videokaart instellingen in windows moet je vertical syncronisation uitzetten...dan moet ie gewoon op 100 lopen.
Jup, heb em nou op 85 hertz staan, dus hij zou iig 85 moeten hebben. Mijn v-sync staat ook uit. Beetje raar dus...
jah misschien moet je dan ff die omega drivers downloaden, gewoon ff op www.google.nl kijken en dan daar kunde ze downloaden en dan nogmaals die vertical synch uit zetten
Geen idee hoe ik het gedaan heb, maar het is gelukt. Men kaart had de v-sync op application controlled staan, kheb hem maar handmatig uitgezet. Doet cs je v-sync automatisch aan? Wat is dan eigenlijk het nut van v-sync? Bedankt voor alle tips iig!