100 Microsoft points

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door XxTopgear360, 19 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Hallo allemaal

Ik heb even een vraagje (maar weet niet precies of ik het eigenlijk hier moet vragen en of ik het eigenlijk wel mag vragen )

Heeft iemand misschien een code of een site waar je 100 microsoft points kan krijgen

Want ik wil graag voor volgende week Bionic Commando: Rearmed gaan kopen maar ik heb alleen maar 300 punten

Ik kan natuurlijk ook een punten kaartje kopen maar daar heb ik niet echt interesse in

BvD
    Elroy

(heb de zoekbar gebruikt voor z'on thread maar kon niets vinden hier)

2. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    100 punten kaartjes bestaan niet, je kan in NL alleen 2100 of 4200 punten kaartjes kopen. En dan heb je wat over voor de volgende keer, boeiend :p

Tevens is de deal of the week niet Bionic maar iets anders onnuttigs... Bionic kost nog gewoon 800

Laatst bewerkt: 19 mei 2009
  3. XxTopgear360

XxTopgear360 Hasta la Vista

Leuk Bevonden:
    7
    Oooh ik dacht dat ze wel bestonden maar ik weet dat volgende week het is (stond ook in mijn berichtje hier boven :+ )

Ok thnx

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.962
    Je kan wel 800 punten kopen. Maar die kosten dan 12/13 euro. Kan je beter ergens goedkoop 2100 punten kopen.

5. Michel V

Michel V Xbox 360:)

Leuk Bevonden:
    0
    En als mensen je berichten sturen over gratis ms points niet mee doen;), ik zat net ff te googlen en op www.gamevision.nl hebben ze nu een actie met MS points 4200 voor maar 40 euro dus dat is best goedkoop en live is daar ook goedkoop;).

6. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina