Hmm heb van zeeer btrouwbare bron (lees= Microsoft medewerker) gehoord dat er op 13 maart 0:00 (dat is dan toch al 14 maart ) in A'Dam een soort launch party waar de enige echte steve de eerste Xbox gaat uitreiken, alleen op uitnodiging
Alleen op uitnodiging?? En in Amsterdam?? Hummm.. ik vraag het me af.. Zo belangrijk zijn wij niet voor de console markt in europa. Engeland is daar veel beter in en je gaat het echt niet redden in 30 minuten naar nederland komen.. Anyway.. mocht het wel zo zijn. Hoe ga ik aan een uitnodiging komen
In Amsterdam?! Wie verzint nou zoiets?! Steve Wie? Haal hem wel bij de mediamarrekt in Rijswijk. Missch. toevallig ook wel bij een Steve
Wat dachten we van steve balmer, een van de belangerijkere mensen die bij Microsoft rondlopen. (ik kan het natuurlijk ook mis hebben). of misschien Steve-o van jackass, maar dit lijkt me nie al te waarschijnlijk
Ja zeer onwaarschijnlijk omdat die gast dood is Maar ik denk dat het verhala van die gast niet klopt (het zou dan om Steve Ballmer gaan ja), die gaat volgens mij een launch party in de UK doen..
O? Dacht toch echt dat ik dat gehoord had Waren ook paar topics over op FOK! Die ik niet heb doorgelezen dus de kans is groot dat daar in staat dat diehelemaal niet dood is, is dit de grootste stunt van de jacko's..?
Lijkt me erg stug dat die stevo dood is, maar als je kijkt naar wat hij doet is het eigenlijk ook weer helemaaaal niet raar. ontopic: steve Balmer zegt me wel wat, maar kan me ff niet meer precies herinneren wie het was/is.
Billy is hoger dan Steve hoor.. Steve moet verantwoording afleggen aan Bill. Bill zit namelijk in The Board of Directors en Steve niet..
ja of hij heeft zich vergist, want inde UK is er sowieso zon feessie (met n MS topman erbij, volgens mij Steve Ballmer) zal nog ns navragen