Nice om een NL clan te zien op mw2, hoe meer hoe beter. Ik denk dat de naam hem niet aanspreekt omdat het er niet echt professioneel uitziet met al die hoofdletters. Heb je al members of niet? Succes en we scrimmen vast wel een keer.
Goed initiatief, maar inderdaad zoals de anderen zeggen een naam met zo overdadig veel hoofdletters zou ik juist wél associëren met scheeuwkinderen aka GB online warriors..
Logo zelf gemaakt? Ziet er goed uit namelijk. Zou persoonlijk de naam wel veranderen, in ieder geval al die hoofdletters er uit laten.
Nog steeds te veel hoofdletters wat mij betreft. En hoe zit dat dan met je GT? moet je die dan ook niet veranderen, die hoofdletters?
Maar waarom zou iemand liever niet zn achternaam op internet willen? Waarom maak je er dan überhaupt je GT van? Is dat niet heel on-relevant? Heet jij btw niet Martijn Hilhorst? En is je broer Jeffrey Hilhorst? En zit Jeffrey in iD? Best ziek, is ie opeens zo goed geworden ofzo dat ie in iD zit?
ik zou wel willen joinen maar ben geen 16 word binnekort 15.. geef effe in een private berciht of het mag en opver gamebattles weet ik alles ik stond singels cod 32e eu..
Geert, Don't worry. De leader van deze clan is ook pas 15 jaar oud dus je leeftijd zou geen probleem mogen zijn. Overigens snap ik niet waarom hij dus 16+ leden zoekt, aangezien hij dan als leader de jongste zou zijn?
LOL LOL En dan zelf 15 zijn. Dit is er eentje voor in de boeken!!!!!! Oh oh heerlijk zeg, bedankt dat je me zo aan het lachen heb gemaakt.....