16 augustus koop ik een spel: welke???

Discussie in 'Algemeen' gestart door SijmeZ, 27 jun 2002.

1. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    Op 16 augustus kom ik terug van vakantie en ga ik een nieuw spel kopen, de vraag is nu alleen nog: welke?

Spellen die ik al heb: PGR en Halo.

Soort spel dat ik zoek: Actie, racen en/of een beetje arcade, bijvoorbeeld NHL, DOA3 of RalliSport Challenge.

Spellen die ik niet wil: RPG's (bijv. Morrowind), THPS3 (heb ik al op PC uitgespeeld), 3e-hands racespellen (respectievelijk Burnout, Spy Hunter en Wreckless) en 007: Agent Under Fire (sorry ik mot 'm niet).

Help!

PS: Wat is het verschil tussen NHL 2002 en NHL Hitz 2002 en welke is dus leuker?

2. Broes

Broes x-user

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm, ik dacht dat NHL Hitz 3 tegen 3 is en NHL 2002 gewoon 5 tegen 5. Ik heb alleen NHL 2002 en die vind ik erg leuk.

3. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    is het een goede single- en multiplay?

4. Lord o/t Xbox

Lord o/t Xbox Red Soldier

Leuk Bevonden:
    0
    GUN VALKYRIE

5. twi

twi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ik weet niet hoe het bij NHL 2002 is, maar NHL Hitz is niet compleet realistisch. Het speelt echt super en ik vind 't een tof spel, wat ik bedoel heeft daar dus geen invloed op, maar in de demo vliegt wanneer je op een bepaalde manier scoort het ventje in de fik "He's on fire!" en dat soort rare grapjes :)

6. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    als ik moet kiezen tussen nhl 2002 en nhl hitz 2002 zou ik toch voor de normale nhl gaan, want die lijkt me iets leuker en uitgewerkter. gun valkyrie ga ik niet kopen, bij de PU heeft ie een 64 gehad met als gameplay een 5, niet echt boeiend dus (hoewel ik de PU niet altijd vertrouw).

Hier twijfel ik nog tussen: NHL 2002, DoA 3 en RalliSport Challenge.

7. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    en waarom niet gewoon SSX zoals op je verlanglijstje staat?

om toch maar even op je laatste dilemma te antwoorden...Ik heb zowel DOA3 en RSC, en ik vind ze beide super, DOA is zoizo tof om met vrienden te doen en voordat je alle pakjes enzo unlocked hebt ben je ook wel even bezig, maar een beat m up blijft natuurlijk een beat m up he....

wat RSC betreft...die game is grafisch gewoon niet te schatten, ongeloooooflijk knap en daarenboven ook nog eens een goede racer, het niveau van PGR wat wel erg hoog is haalt die wel niet, maar desalniettemin zeeer genietbare game hoor....

en wat NHL 2002 betreft...ook wel een game die ik zeker eens zou willen spelen, maar als je dan bedenkt dat nhl 2003 al in september te koop gaat zijn dan kun je volgens mij toch beter even deze aan je voorbij laten gaan en gewoon in september de volgende kopen..

8. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    nhl hitz zou ik voor voor gaan..is meer arcde, en dat maakt het leuk..iedereen onder uitbeuken..en stoere muziek..vooral multiplayer met 2 vrienden (met ze 3e tegen de computer) das pas kikke

9. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Buffy the vampire slayer!

10. err0r

err0r Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Paar dagen wachten en.... Agressive inline.

11. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens. Wel vermakelijk spelletje. Aan de andere kant, als je maar twee games hebt mis je wel een paar toppers. Eh..missch. Moto GP wat? Ik vind hem bruut.
    *Gaat hem binnenkort linken.:9

12. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    sorry buffy lijkt me niet echt een lekker multiplayertje (no offense, verder goed spel).

moto gp koop ik ook niet, heb ik al genoeg gespeeld op de pc ;).

agressive inline? weet ik nix van of wil ik er nix van weten?
    edit: ok domme opmerking je bedoelt deathrow natuurlijk..... ]:- ]:- ]:- dies pas 5 september en ik wil toch echt 16 aug m'n spelletje

McNappy: ssx tricky is een zeer bruut spel, daar mee ben ik het eens, alleen ik heb transworld snowboarding al wat hoger staan op mijn verlanglijstje en 2 snowboardspellen vind ik zonde van m'n scholierbudget ( ;) ).

wat nhl betreft: vette game, maar als 2003 al in september!!! in de winkels ligt wacht ik hiermee.

doa3: jepz dat wordt 'm

Laatst bewerkt: 28 jun 2002
  13. Mc Nappy

Mc Nappy Crew X-Power.be

Leuk Bevonden:
    1
    blij dat ik heb kunnen helpen ;)

wat je zegt van Transworld snowboarden kan ik ook wel begrijpen...is ook een game die ik zeker ga kopen, ik heb al wel Amped en SSX maar dat vind ik helemaal geen zonde van het geld, zijn verschillende stijlen dus 't is niet dat je 2x 't zelfde spel hebt ofzo...

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Goeie keus, DOA3 hoort ook bij de must-haves.:)

15. Brembo

Brembo X-box dude

Leuk Bevonden:
    0
    23 augustus Grand Prix 4 halen

16. SijmeZ

SijmeZ Family Guy

Leuk Bevonden:
    4
    nee, kheb pgr op de box en f1 2002 op de pc dus een racespel (behalve cmr3 is een klasse apart) zit er voor mij niet meer in. ik ga doa3 kopen, leuke afwisseling en vette game :9.

btw ik heb vandaag nba live 2002 gehuurd, vette game zeg! leuke multiplayer, hoewel de single drama is. singleplayer bestaat uit season, play-offs, franchise, 1 on 1 en practise. season, play-offs en franchise zijn alle3 wedstrijd-na-wedstrijd basketballen. 1 on 1 is in een straatveldje basketballen tegen of met een beroemde knakker, zoals michael jordan. practise spreekt voor zich. en je hebt play now, gelijk basketballen (ook in multi tegen of met elkaar). een team beheren is nogal vaag, niet boeiend en de controls zijn zo onduidelijk als te tering. ff een spelertje kopen, ja niet dus! "trade players", ja ik zou wel willen. simulation mode is saai, je kan alleen de bal afpakken als je, o nee je kunt de bal niet afpakken (steeds penalties om je oren enz). arcade mode is lekker beuken en dunken :9.

het enige goede aan de game is ff lekker een potje arcade basketballen, ook multi is leuk (max. 2 players). en de dunks zijn zo mooi! het is wel een leuke game, als ze alle simulatieheuk hadden weggelaten en daarvoor meer verschillende modes hadden gemaakt en meer grappige dingen, dan was het een topgame.

btw deze game is leuker om te huren als te kopen denk ik hoor.

Deel Deze Pagina