1600 kudo's????

Discussie in 'Algemeen' gestart door dark-man, 5 mei 2002.

1. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje: kan iemand me uitleggen hoe ik in ARCADE RACE op HARD, in SAN FRANSISCO ooit 1600 kudo's kan halen?? ik haal er namelijk niet meer dan 1300 met mn Exige. Iemand speciale tactiek? thx..

2. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    gebruik die godverse exige dan niet, dat is toch zo'n poep wagen,

ik heb ff snel daar met de skyline 1707 kudos gehaald

3. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik wil ook wel wat tips, want ik bak er echt niks van in PGR. Als ik al die verhalen hier op het forum lees, begin ik echt aan mezelf te twijfelen :).
    Op Very Hard haal ik net brons in de Quick Races, met de Mini trouwens. Als ik met de Skyline rijd vliegen ze me helemaal aan alle kanten voorbij. En betere wagens heb ik nog niet.

Nog een vraagje over die Kudos. Wanneer krijg je ze er eigenlijk bij? Ik heb een paar keer wat races opnieuw gereden die ik al gehaald had, om wat Kudos binnen te slepen. Kwam ik op bv. 700 Kudos uit, keek ik vervolgens bij m'n totaal, waren er maar iets van 50 bijgekomen. De handleiding is er niet echt duidelijk over, weet iemand hoe dat precies zit? En als je buiten de medailles valt in een QR, krijg je de gewonnen Kudos er helemaal niet bij? Bij het opstartscherm staat iets van 'Gained Kudos are added to your total, but you have to win bronze to go to the next level', maar volgens mij krijg je die Kudos dan ook niet. Ik hoop dat iemand precies kan vertellen wanneer je de behaalde Kudos wel of niet krijgt.

4. Pijiu

Pijiu pfew

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik vind t zo'n poep id dat gezeur met kudo's halen. kwil gewoon racen en eerste worden. nix perfect door de bocht, gewoon lekker anderen afsnijden en eerste worden, met of zonder vangrail!

ATLA$ Pijiu

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Mijn PGR guide is bijna af, ik ga er morgen ff mee verder (als ik geen koppijn meer heb that is..)

6. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Cool, thanks! Ik wacht er met spanning op...)

7. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Je krijgt de kudos als je die hebt gewonnen bij een race bij je totaal.
    - als je daarna weer die race rijd , en niet meer kudos behaalt als die je in de vorige race (zelfde dus) had gehaald krijg je die er niet meer bij ,
    wel als je echter meer Kudos haalt op die baan dan die je eerder gehaalt had .

bijv. je had 500 kudos gehaalt , je raced nog een keer , je haalt 700 kudos ,dan krijg je 200 kudos bij de eerder gehaalde kudos punten.
    Totaal :
    je totaal was eerst(bijv.) 100
    toen +500 600
    toen 700 bij dezefde race 800

ik hoop dat ik meer duidelijkheid geef aan je.

8. RedFox

RedFox Guest

Gewoon heel veel proberen. Ik heb 'net' de quick races allemaal goud gehaald (meeste met de Skyline GTR, damn wat een lekkere wagen). Je moet eigenlijk in de eerste ronde al eerste liggen, anders wordt het heel moeilijk om nog te winnen. En gewoon je tegenstanders een beetje dwarsbomen enzo }:]

9. Killswitch

Killswitch hungry 4 more??

Leuk Bevonden:
    0
    Die 1600 kudos vond ik eerst ook belachelijk.Maar...
    Het is te halen als je slips en poortjes aan elkaar koppelt (als je begrijpt wat ik bedoel ) Grote combo's is de sleutel! :9

10. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Dank je, dat maakt het idd duidelijk!

11. Niels

Niels Alion

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ook vrij goed werkt bij een tijdrit-challenge bijvoorbeeld, is in de eerste ronde de vereiste rondetijd neerzetten en daarna woest slammend de baan over om de vereiste Kudos te pakken :9

12. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    yes, k hep die 1600 kudos gelukkig..

13. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Heb er nu 2900 staan, niet eens hard geprobeert!

Gewoon alle poortjes aan mekaar doen, dan krijg je combo bonussen, als je punten bijna geincaseerd worden snel even een slipje voor een paar kudo's tot je weer poortjes hebt, en veel ultimate spins maken in bochten zodat je kudo's blijven tikken

(En een veplichte 360 op het lange stuk met de finish lijn)

14. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met welke auto?

15. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Re: Re: 1600 kudo's????

Hoe maak jij een 360?.... ik kan ook wel een 360 maken maar dan sta ik wel helemaal stil/ bijna helemaal stil, en dat leverd niet echt veel punten op....

16. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0

*Slik*

17. MrLaurens

MrLaurens Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    als je de baan goed kent en de bochten in je hoofd hebt is het niet zo moeilijk, gewoon de slip aanhouden door bv te slingeren totdat je bij de volgende bocht ben.

ik vind de arcade race veruit het beste aan pgr

18. Mirik

Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Een modaal snelle wagen nemen, f355 ofzoiets.
    Elke werkt wel eigenlijk, vanaf skyline of Audi.

360 maak je door naar bijv links te zwalken dan bruut handrem en naar rechts te gaan en halverwege het stuur helemaal omdraaien.... en weer gassen alstie bija is omgedraait.

19. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0

Dat rondje ga ik ook rijden.......over een jaar of 5 ofzo.
    Ricobah, je staat niet alleen.:)

20. Ricobah

Ricobah Gamer 24/7

Leuk Bevonden:
    0
    Phew...ik was al bang dat het aan mij lag :)

Deel Deze Pagina