Het is echt waar! Iemand heeft op Ebay zijn Crystal pack doos (dus met niks erin) aangeboden voor verkoop waarop ene "echo910" £115.00 (€171,-!!) voor heeft geboden...Ik heb zelf ook een Crystal Pack en vind zowel de doos en xbox zeer mooi maar om nou 170 euro alleen voor de doos te betalen is wel een beetje overdreven... Iemand nog een doos kopen? Bron
ik vind het er niet heel duidelijk staan dat het alleen om die doos gaat dus de koper zal wel denken dat hij de xbox er ook bij krijgt. zo limeted is die xbox ook niet hij is nog overal te verkrijgen
Nou het staat echt niet duidelijk hoor! Als het duidelijk was had hij het zo gedaan: Warning: This auction contains ONLY the Box of the xbox, so the xbox is not included or anything else! Vind beetje mensen in de maling nemen door verleidelijke/onduidelijke tekst erin te stoppen.
dat is de enige zin die erop duidt dat het alleen de box en dat vind ik niet er duidelijk. De verkoper is er toch op uit om iemand zo te naaien waarom zou je anders je doos verkopen (dat doen alleen de hoeren )
Oke ik snap natuurlijk ook wel dat het nog duiderlijker kan staan maar er staat echt te koop Limited Edition Xbox box = Limited Edition Xbox doos + plus ook plaatjes van de doos... Je mag zelf weten wat je verkoopt en hij verteld duidelijk dat het om een doos gaat. Hij zegt ook "Te koop een in goede staat limited edition Xbox doos (!) blaabla .......gebruik hem om indruk op je vrienden te maken en ze te laten denken dat je thuis een splinter nieuwe Crystal Xbox hebt staan" Hoe duidelijk wil je het hebben? Dat "echo910" dan zo dom is om niet goed te lezen en zo maar te bieden (Dat denk ik, of hij biedt echt 170 euro voor een doos) dus is het niet echt verleiding vind ik...
zie als je op naam/ reacties kijkt bij de bieder echo910 gaat die aanbieder nog eens ster doen met : " And should read auctions better before paying." nerdje die aanbieder... maar wel dom idd van Echo om erin te trappen... Reaction from :gimpysvideogames Fast payer, but a bit rude. And should read auctions better before paying. Seller gimpysvideogames( 6 ) 17-May-04 21:26 8101010615
Up for auction is a mint condition, limited edition Xbox box. It has No scuffs or marks and looks rather nice. Use it to impress your friends by making them think you have a spiffing brand new crystal xbox sat at home, or carry it around town in a see through carrier bag to be the envy of geeks everywhere. This is the must have accesory for gamers. Hoe duidelijk wil je het hebben? Ik wil het wel spellen hoor
staat dit ook bij de aanbieder als reactie van de koper. Comment From Date/Time Item # never buy anything from this f**king w**ker £120 for a box Buyer echo910 11-May-04 19:03 8101010615 Reply by gimpysvideogames: I stated clearly what it was,check auction for proof.Bidder didnt read it fully. 11-May-04 22:03 GENAAID DUS
Deze overeenkomst berust op bedrog/vals sturen, en daardoor is de rechtshandeling vernietigbaar. Kortom, hij hoef niet te betalen als t er niet duidelijk genoeg bij staat. De prijs is ook onredelijk, dat ziet iedere rechter als je zoiets laat voor komen.
Ik denk dat het een vriend/familie is van die gozer van die doos anders ben je toch gek in je bolletje.
op e-bay staan wel meer van die stomme dingen. zoals bv een 2e hands bommer voor 6,250 dollar terwijl je hem waarschijnlijk nieuw voor 2000 / 2500 doller koopt. P.S. dit was natuurlijk in amerika.
Het staat zowel in de titel als in de verkooptekst. Hij had het natuurlijk met lettertype 72 in het rood neer kunnen zetten, maar dit is volgens mij net op het randje van het toelaatbare. Zelf heb ik er geen moeite mee, die echo is gewoon een naieve debiel die beter moet leren lezen.
Ik vond het verhaal wel duidelijk hoor. En als ik op zoek was naar een Xbox, dan had ik zeker om duidelijkheid gevraagd. Maar waarom voor zoveel geld een 2e hands Xbox kopen via eBay nog wel?!! Dit benadrukt overigens weer het belang van goed taalgebruik (zowel lezen als schrijven).
er staat toch echt duidelijk dat et gaat om de doos van de xbox, niet om de xbox zelf. OK, het staat er raar, maar hij zegt: Xbox box. Ik denk als je dit voor laat komen, dat je nog hangt ook en et gewoon kan betalen. Ik had et mooi niet betaald, als ik et gedaan zou hebben.