nee ik ahd gisteren al mar hij doet het niet kan geen ip adres en geen DNS /mod Heeft dit met het onderwerp te maken? Nee. Dan ook niet posten a.u.b.
Euhm.. Wordt dit weer zo'n klaagmuur..?? Ik weet wat je doormaakt, had dit gister en vanmorgen ook , maar toch.. Wacht rustig af.. Of zeg ik dat alleen omdat ik m'n Kitje al heb .
Pff ik heb ook nog niks, volgens mij doen ze aan discriminatie. Limbo´s krijgen het pakketje pas op 20 maart
had ik ook, maar heb even naar m'n provider gebeld, en ze hebben me m'n DNS handmatig laten instellen in de Live settings (itt m'n pc). Dan werkte het wel.
mij mogen ze dus ook niet..maar phukk it ik ga er eentje kopen...probleem is dat ze hier op vrijdag koopavond hebben dus ik moet nog ff checken waar er hier in de buurt op donderdag koopavond is
waar blijft dat klote pakketje ik wil hem anders ga ik janke of doe ik dit nu al als ik hem morge niet heb wil ik me gel dterug
Voel me ook gewoon klote nu, want al die mensen die hem wel ontvangen hebben die lopen nu te spelen via Live en posten hier hoe leuk het is en wat we missen. Lkrk hoor, ik loop ook al 2 dagen te wachten
Ik vind eigenlijk dat mensen wel recht hebben om te klagen; 1 ) Men doet een pre-order om een product eerder te ontvangen; als men dit dus niet krijgt is dit de schuld van de aanbieder van het product, aangezien men mag verwachten dat men het product op tijd geleverd krijgt. 2 ) Aangezien er via de pre-order is beloofd dat men het product op een bepaalde tijd mocht ontvangen, hebben veel mensen een vrij dag moeten opnemen. (niet iedereen woont namelijk nog bij zijn ouders) 3 ) Als de carrier (NPD in dit geval) niet de service levert die van zo'n bedrijf verwacht mag worden (opnieuw een afspraak maken, kaartje in de bus, afleveren op ander adres, etc) is dit alleen maar olie op het vuur. In het kort: XBW is de aanbieder van de pre-order geweest; juridisch gezien mogen ze de vertraging niet op de leverancier afschuiven, en moeten ze zelf verantwoordelijkheid nemen. Het feit dat de carrier een ook nog slechte service levert moet voor XBW een signaal zijn om deze in de toekomst niet meer te gebruiken.
morgen komt alles goed!!!! ik heb hem ook nog niet, ik baal ook heel erg ik kon hem woensdag ook al hebben, maarja, kheb ook de hele dag al gewacht, maar niet via xbw besteld als ik hem morgen niet heb koop ik hem in de winkel! ik heb namelijk nog niet hoeven betalen!