187 Ride or Die is vandaag verschenen, ik heb de game vanmiddag opgehaald... De besturing is prima in orde, het spel draait echt om gangsters die elkaar van de weg af beuken of schieten...
Dit spel is een arcade racer die er erg mooi uitziet en draait als een tierelier op de Xbox, je komt overal powerups tegen in de vorm van turboboosts en wapens...
je hebt de keuze uit een "classic" besturing of een "direct" besturing... Classic is rechttoe rechtaan schieten via de knoppen op je controller, maar "direct" zorgt er voor dat je met het mannetje dat uit het dak van je auto komt 360 graden in de rondte kunt schieten via de rechter analoge stick... Met je linker analoge stick bestuur je je wagen en je geeft gas en remt via de rechter en linker trigger...
Het is een heftig spel, en als je de gezondheid van je tegenstander naar nul weet te schieten tijdens het racen, dan verandert zijn wagen in een brandende fakkel of hij crashed spectaculair...
Dit is mijn eerste indruk van de game, die ook nog goeie muziek heeft... Als je van dit soort spellen houdt, is het denk ik wel een leuke aanrader voor die kleine 30 euro... De game kan ook gespeeld worden via LIVE...
Laatst bewerkt: 23 aug 2005