187: Ride or Die

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 3 aug 2005.

1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Developer: Ubisoft Ent.
    Publisher: Ubisoft Ent.
    Genre: Race/Shooter
    Releasedate: 25 augustus 2005
    Platform: Xbox, PC, PS2, Gamecube

XBW Gamepage (met info en meer screens)
    Officiële Trailer
    Wapens Trailer
    Voertuigen Trailer

Laatst bewerkt: 3 aug 2005
  2. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    zat een trailer bij de V&D, lijkt me wel een gruwelijk spel

3. JeePee

JeePee Guest

Je hebt in je beginpost staan dat hij alleen voor Xbox uitkomt, maar hij komt ook voor de PC, PS2, en GC.

Er zijn trouwens ookal wat ingame screens:

Verder lijkt deze game mij online echt super vet worden *)

Hoe zou de besturing worden?, aangezien je moet schieten en rijden :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 3 aug 2005
  4. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet zo dat 1 iemand rijd en de ander schiet? Lijkt me nogal lastig. Eerst naar een auto rijden... Stuur en gas loslaten, door je dakraampje gaan hangen en eerst nog een machinegeweer gaan pakken en dan schieten! :eek:

5. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Leuk concept maar om het goed uit te werken dat het echt een top game word zoveel sp al mp over live lijkt me vrij lastig. En tja zoals jullie al zeggen hoe wil je dit in je 1tje spelen?

6. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja kan met de trekkers en het linkerpookje gassen/remmen en sturen.
    Als je moet schieten rijdt iemand anders voor je en kan je met de overige knoppen alles doen.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    De drive bys zien er stukken beter uit dan bij gta...

8. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk spel

9. Alex RS

Alex RS Green HJ Pub DJ

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ja. Maar dit spel is een en al driveby. Je moet ervan houden. Ik ga niet om deze game maar lijkt me wel eens gaaf om te doen. Zeker op live of iig MP. Dit word echt wel ruig. Beetje Burnout 3 maar dan harder.

10. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    lijkt me eigenlijk wel tof, als het handig te besturen is en met meer te doen op 1 xbox lijkt mij dit een aankomende topper :)

11. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    187 Ride or Die is vandaag verschenen, ik heb de game vanmiddag opgehaald... De besturing is prima in orde, het spel draait echt om gangsters die elkaar van de weg af beuken of schieten...

Dit spel is een arcade racer die er erg mooi uitziet en draait als een tierelier op de Xbox, je komt overal powerups tegen in de vorm van turboboosts en wapens...

je hebt de keuze uit een "classic" besturing of een "direct" besturing... Classic is rechttoe rechtaan schieten via de knoppen op je controller, maar "direct" zorgt er voor dat je met het mannetje dat uit het dak van je auto komt 360 graden in de rondte kunt schieten via de rechter analoge stick... Met je linker analoge stick bestuur je je wagen en je geeft gas en remt via de rechter en linker trigger...

Het is een heftig spel, en als je de gezondheid van je tegenstander naar nul weet te schieten tijdens het racen, dan verandert zijn wagen in een brandende fakkel of hij crashed spectaculair...

Dit is mijn eerste indruk van de game, die ook nog goeie muziek heeft... Als je van dit soort spellen houdt, is het denk ik wel een leuke aanrader voor die kleine 30 euro... De game kan ook gespeeld worden via LIVE... :D

Laatst bewerkt: 23 aug 2005
  12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ligt het nou aan mij of heb Ik Ride of Die al in de FRS zien liggen voor 30 euri?

Of ik ben lam:)

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
  14. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    30 euro is zeker niet teveel voor dit spel.
    toch eens proberen :)

15. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game is best wel gaaf om te spelen, en helemaal in de multiplayer. Is echt vet om samen te racen en te schieten. Krijg er een beetje mariokart gevoel bij! :)
    Maar dan wel anders.

16. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt een leuk spel :D

Ik heb hem sinds vandaag ook .. Wel grappig

17. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel is ontwikkeld/uitgegeven door Ubisoft...Jouw reactie is daarom vrij logisch! Tenslotte wil iedereen reclame maken voor zijn/haar produkten, of voor het bedrijf/de desbetreffende ontwikkelaar waar hij of zij voor werkt!

Persoonlijk vind ik het een dertien in een dozijn spel wat nauwelijks iets toevoegt/bijdraagt aan het huidige games aanbod. Het is een mix van een race en een schiet spelletje. De uitwerking is echter zo inspiratieloos, en zo fantasieloos wat tot gevolg heeft dat dit spel gedoemd is om te mislukken! Misschien dat Ubisoft daarom heeft besloten om de desbetreffende titel gelijk voor 29,95 te verkopen?

18. Michiel@ubi

Michiel@ubi Ubisoft Nederland

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het spel slecht vond.. had ik gewoon niet gepost! :)
    Ik zal niet zomaar een spel pimpen omdat ik bij Ubi werk.

De reden dat ik hier post is omdat ik vaak info wil geven over de spellen die wij uitbrengen en om mijn ervaringen te delen met jullie. Het werkt juist tegen mij om hier als fanboy te gaan pimpen. Soms laat ik me wel verleiden om een subjectieve uitspraak (cq mijn meing) te doen en dat komt niet altijd goed over.

Jij hebt je mening, ik heb mijn mening. Even goede vrienden toch?

Ik vind het wel een leuk spel en vooral in de multiplayer. Ik heb al heel wat lol gehad via Live met 187. Qua gameplay past het spel wel bij mij.

Prijsstelling heeft andere reden.

19. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Een beetje een flauwe reactie om hier 187 Ride or Die te koppelen aan de vermeende reclamecampagne van iemand die bij Ubisoft werkt... Dat je het spel niet leuk vindt, okee... Ik snap wel dat je argwanend bent, omdat we soms in de maling worden genomen wat games betreft (hypen), maar ik denk dat iemand die bij Ubisoft werkt heus zijn persoonlijke mening over een game kan vertellen... Mits hij maar niet roept dat je maar meteen naar de winkel moet rennen om de game te kopen... Dan is het m.i. wel reclame...

Persoonlijk vind ik 187 Ride or Die een prima uitgewerkt spel met een goede opzet, mooie graphics en een uitstekende framerate... Of het vernieuwend is? Tot op zekere hoogte wel, maar uiteraard zijn niet alle gameplay aspecten helemaal vernieuwend... Maar toch is dit een van de betere games in het genre, omdat het een kwaliteit biedt die je vaak moet ontberen in car-combat games... Over het algemeen ben ik zeer te spreken over de producten van Ubisoft, en het is alleen maar te prijzen in deze gameontwikkelaar dat men 187 Ride or Die voor maar € 30,00 te koop laat aanbieden... Zo, dat was een wat positievere reactie op 187 Ride or Die, en dat bedoel ik niet als reclame, lol... O-)

20. SNK FOREVER

SNK FOREVER Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het viel mij gewoon op dat het om een titel van Ubisoft gaat! :)

Ik heb het idee dat als het om een titel van een andere uitgever/ontwikkelaar had gegaan dat Michiel@Ubi nooit iets over het desbetreffende spel had gepost op het forum! Denk daar maar even over na! ;)

Deel Deze Pagina