1e,2e,3e post is gaar!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Vaag, 3 mei 2003.

1. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Tis zaterdagochtend dus meneertje vaag dacht bijzichzelf,laten we het nieuws eens gaan checken.
    Opzich stond er niet veel bijzonders bij voor mij,maar ik kwam weer aardig wat trieste mensen tegen die met hun 1e,2e en 3e post gewoon dom bezig zijn.

Tuurlijk is dit al meerdere malen gezegt,maar als iets al meerdere malen gezegt is waarom word er dan niet iets aan gedaan?

Laat ze bijvoorbeeld minimaal 20 letters gebruiken anders verschijnt hun post niet ofzo.
    Gooi een duidelijke uitleg hierover in jullie FAQ en als men zich hier niet aan houdt dan volgt gewoon een ban.

Klaar met het gezeik en lijpe kinderachtige gedoe toch?

Dus beste mensen van Xbw:

Wat vinden jullie hiervan?
    Vind je het niet erg of juist wel ?

Greetz en een heel fijn weekend y'all

2. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry ik zie hieronder al een post die daarover gaat.
    Ik zal mn zegje daar straks nogmaals doen en dus mogen jullie weer een topic sluiten :)

3. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    3e post
    :D
    nee, slaat nergens op natuurlijk....maar ik ereghr me er niet aan
    *scrollt

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Misschien is dat het beste ja :) Even kortweg; Het verwijderen van reactie's is vooralsnog alleen weggelegd voor de crewleden. Die hebben alleen de tijd niet om daar serieus naar te gaan kijken, daarnaast vind ik dat systeem nog niet echt lekker werken.

Cliche mode; Ik hoop dat er in 3.0 betere reactie-modereer mogelijkheden komen.

5. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik vind het ontzettend vuig dat mensen onder zo'n nieuws stukje 1e 2e of 3e posten.. iedereen kan het tog zien dat ze 1e 2e of 3e zijn.. dus daar hoeven ze zich niet druk over te maken.. ze kunnen beter een goede discussie op gang brengen, of gewoon hun mening erover geven..

6. Nilamo

Nilamo To Own or not to Own

Leuk Bevonden:
    1
    Ze denken dat ze dan belangrijk worden laat ze dat maar denken.

7. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens, slaat helemaal nergens op.
    misschien voelen die mensen zich belangrijker omdat andere mensen hun post eerst lezen.
    volgens mij vullen "1st post" in als ze nix nuttigs te zeggen hebben. en ja, er moeten maatregelen tegen worden genomen. want ik erger me er kapot aan.

8. p1m

p1m Guest

48ste post uuuf ik erger me er altijd aan gewoon een waarschuwing er op gooien

9. mastapiece

mastapiece Guest

mag ik ff vragen wat er nou eigelek zo erg is?? Je weet dat het gebeurd...het is geen donderslag bij heldere hemel als je zoiets ziet staan dus: who cares?

Ok, het is misschien irritant maar kom op!! Er zijn belangrijke dingen in het leven dat zeiken dat iedereen die "1st post!!" post aan het begin van een nieuwsartikel post gebanned of gewaarschuwd zou moeten worden... toch?

Laat lekker gaan, k snap echt niet waar jullie je zo druk om maken hoor :confused:

Laatst bewerkt door een moderator: 3 mei 2003
  10. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    Dat vind ik echt dom.. reactie moderatie.. hoe triest kan het worden..

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    True true.. Moet dan maar met de harde hand; Na één first post-post (:+) meteen een reactie-ban oid.

12. SuperZaadje

SuperZaadje Mosterdn00b

Leuk Bevonden:
    0
    het kan me weinig schelen of die mensen 1st post gaan neerzetten
    erger me eerder aan de mensen die erop reageren waardoor mensen weer op hun reageren etc etc en dus van een discussie nooit sprake is

hoe moeilijk is het die gasten gewoon te negeren?

13. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Het kan mij geen bal schelen, maar je moet reageren op wat er in het artikel staat. Niet over wie er 1ste, 2e of 239e is. We kunnen toch allemaal tellen!! 8)

14. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Het is wel de manier om te kijken wie er een lijpo is!

15. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
  16. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Mods jullie moeten je woord na gaan en strenger optreden!! Kijk nou eens hier . Er wordt duidelijk gezegd: Mensen die flamen of 'first posten', niet alleen in deze post, maar in elke, worden gebanned zonder waarschuwing.

Oke het kan zijn dat ie geband is maar dan haal die reactie dan ook weg. Ik snap trouwens ook niet waar die het lef van daan haalt maarja :p .

Deel Deze Pagina