1e persoon shooter of buiten het ventje GEEF JE MENIG

Discussie in 'Algemeen' gestart door guAsTo, 11 feb 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    heey ik wou jullie mening over een first persoon shooter ik zelf vind ze tegekO-) ik weet nie hou jullie er over denken ik vind chooters buiten vindje eigelijk wel saai [uhm neej anders]{max spene uitzonderin}
    ik zelf speel counter-strike {pc, xbox} en halo{xbox} _O_ weten jullie nog meer leuke en geef dus je mening er over :p ik wil namelijk ook nog een goede chooter er bij kopen |:- maar ja

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  2. McRed

McRed PSPZone.nl

Leuk Bevonden:
    18
    Offtopic: Dat buiten het ventje heety ook wel 3rd person!

Ontopic: Vindt dat 3rd person iets overzichtelijker is dan FPS.. Daarnaast zit je wel weer lekker dicht op de actie in FPS view!

3. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Maar in 3rd Person beleef je meer. Shooters zijn wel lache. Helemaal als je met meerdere tegen/met elkaar kan spelen (HALO, Brute Force, Rainbow Six [wel met linken])

4. guAsTo

guAsTo Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    ik zeg nie dat ik niet hou van 3d maar ik vind het spannerder als je in het ventje zit en je hebt ook wel gelijk buiten is het iets overzichtelijker maar ja_O_

5. Ravage

Ravage Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Shooters speel ik het liefst 1st Person,maar andere spellen niet

6. XquistX

XquistX sTIMpie

Leuk Bevonden:
    0
    met een 1st person shooter heb je echt het idee dat je die persoon ook echt bent.. je bent meer betrokken bij de actie. maar een 3th person shooter heeft weer het voordeel dat je zoals bij splintercell bijvoorbeerld al om de hoek kan zien voor je karakter het werkelijk kan.. een 1st person shooter is i.m.o. realistischer.

ps. ik denk dat deze thread niet echt in dit forum gedeelte hoort. eerder hier:xbox games forum

Laatst bewerkt: 11 feb 2004
  7. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Behalve dat het in het verkeerde subforum staat, zijn er al genoeg van dit soort discussies geweest. In het gamesforum had je onderstaande twee threads al. Het is dan ook altijd handig om eerst de [search]zoekfunctie[/search] te gebruiken. :)

Kijk hier maar eens:

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=26382&highlight=1st person

http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=17177&highlight=1st person

Je kunt natuurlijk altijd verder discussieren in een van de bestaande threads.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina