1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

1st!!!!!!!!!!!!!!!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door yony_the_gamer, 23 nov 2002.

  1. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    En het gaat maar door =(

    Reactie gepost door leodavidowski op 12 december 2002 17:29
    --------------------------------------------------------------------------------
    yeah 1e ]:-

    Reactie gepost door leodavidowski op 12 december 2002 17:33
    --------------------------------------------------------------------------------
    3e ]:-

    Reactie gepost door IK ZEG: op 12 december 2002 13:51
    --------------------------------------------------------------------------------
    jeuj 4de ]:-

    Reactie gepost door flexegozertim op 11 december 2002 21:36
    --------------------------------------------------------------------------------
    3e ]:-

    Reactie gepost door Joeri Diederen op 10 december 2002 17:06
    --------------------------------------------------------------------------------
    jeuj 5de ]:-

    Reactie gepost door Litox op 9 december 2002 23:25
    --------------------------------------------------------------------------------
    goh...eh...boeien. wel 1ste ]:-

    Reactie gepost door Sir Killalot op 9 december 2002 23:27
    --------------------------------------------------------------------------------
    jippie 2e ]:-


    Ik denk dat ik eruit ben:

    1 + 3 + 4 + 3 + 5 + 1 + 2 = 19 / 7 = 2.7 = gemm. leeftijd van deze members!

    Het is echt zo triest en het allertrieste is nog wel dat je het zelf niet door hebt.
     
  2. De Maki

    De Maki Active Member

    Berichten:
    723
    Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien die lui die het doen blijkbaar nog al geilen op het feit dat ze als eerste reageren op een nieuwsbericht, neem ik aan dat ze ook enorm geilen op het aantal posts dat ze op het forum zelf hebben. Misschien is het daarom dan ook een idee om ze daarop te pakken.

    1st post met onzin bij nieuwsbericht is gewoon 50 post op het forum eraf ofzo? Tis maar een idee, maar ik word er ook niet goed van.

    Of misschien zou er anders een soort systeempje als op tweakers of FOK ontwikkeld kunnen worden? dus met een rating van een reply op een nieuws-item.

    +3 behulpzaam :+
     
  3. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf ook admin van een board (Board van onze clan). Weliswaar niet veel members maar het is zo simpel om zulke mensen te waarschuwen. 1 berichtje en klaar.
     
  4. Emile

    Emile oude garde

    Berichten:
    1.137
    Leuk Bevonden:
    0
    24ste!!!!! :D :9
     
  5. [-FREEZER-]

    [-FREEZER-] Active Member

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    Informatief.......................................NOT!

    Wat wil je bereiken met deze nutteloze post?
     
  6. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    meer posts :{
     
  7. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Waarom is er niemand van de crew die reageert? Jullie ergeren je er niet aan?? Vandaag weer zo iemand, Rolorob, die twee keer achter elkaar 1ste was:

    Wow, 2 keer achter mekaar als eerste, ik mag wel trots wezen, en ik wilde net offline gaan :p

    GRMFL!!! Tis gewoon om je dood aan te ergeren!
     
  8. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hier weer zoiets:


    En even verder:


    Ik erger me dood aan zulke lui. Als je niks te melden hebt, doe het dan niet hier! :{
     
  9. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    waarom niet gewoon als GNL, die dingen verwijderen, waarschuwing geven, en daarna bannan.
     
  10. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25

    Vind ik een heel goed plan!
     
  11. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Omdat je dan meer tijd steekt in het verwijderen en registreren van die waarschuwingen dan content. Het verwijderen van die berichten moet overigens wel makkelijker kunnen. Ik zal dat aankaarten bij Jorrit.
     
  12. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Zo'n mod systeem als bij tweakers.net vind ik ook wel goed:D
     
  13. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Hoe werkt dat systeem dan?
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Muhahaha ja nee sorry de tijd die Jorrit in een dergelijk systeem moet gooien is ons net even teveel waard..
     
  15. Mike

    Mike Curaçao

    Berichten:
    2.064
    Leuk Bevonden:
    3
    Af en toe delete ik die reacties gewoon en dat doen sommige anderen ook gelukkig... Ben alleen te lui om te waarschuwen... :eek:
     
  16. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    dat systeem van tweakers.net is dat iedere gebruiken een bericht kan modden ( cijfer toekennen ) Als er veel mensen een bericht hebben gemod als first post, verdwijt ie automatisch!! het krijgt dan een cijfer als -1 ofzo... als je, je account hebt ingesteld op 0 dan krijg je dat post dus niet te zien
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja je kan filteren op welke je wel en welke je niet zien wilt. Heeft GNL nu ook.
     
  18. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Dat kan natuurlijk een voorwaarde zijn voor de samenwerking;)
     
  19. Netrab

    Netrab Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is denk ik een veel beter idee om gewoon per reactie er al automatisch voor te zetten de hoeveelste dat het is. Zo kunnen mensen ook nog eens aangeven op welke reactie ze nog een aanmerking hebben.

    Dus:

    1st : Bla BLa bla lba
    2nd : bla bla bla bla bla
    3d : Reply op #1 : bla bla bla

    Als mensen dan zeggen dat ze 1st zijn ziet het er dom uit en is het minder aantrekkelijk om 1st te roepen. staat er namelijk toch al :

    1st : 1st!!!
    2nd : 1st!!!! oh nee.. 2nd!!


    Idee van de Maki om ze te pakken op hun statistiek geilheid is ook een goed idee. Per keer dat er misbruik van de reply funtie wordt gemaakt aantal posts halveren.
     
    Laatst bewerkt: 2 feb 2003
  20. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    Tja, dat maakt het "1st" roepen natuurlijk wel een stuk oninteressanter. Misschien een ideetje??

    aantal posten halveren is denk ik geen optie. Als je de profiles bekijkt van die losers zie je heel vaak dat ze nooit op het forum komen, dus 0 posts hebben.
     

Deel Deze Pagina