Hey, Mijn clanleader stuurde me net een filmpje waarin de eerste gameplay beelden van counterstrike 2 te zien waren ! Op de beelden zag je de nieuwe dust en italy. De markt van de map italy is helemaal verbeterd, je kan nou zelfs fruit kapot knallen! Ook is het mogelijk om met tafels en stoelen een baricade op te werpen ! De eerste gameplay beelden zien er in ieder geval goed uit ! Het filmpje is HIER te downloaden Je moet wel wat naar beneden scrollen ! Er is ook een interview met de mensen die eraan werken het is wel in het Duits. Ze zeggen dat het spel deze zomer uitkomt maar met al dat uitstellen tegenwoordig ? Ik hoop jullie genoeg geinformeerd te hebben ( voor diegene die het nog niet wisten ! )
Dat is niet CS2 maar CSource. Dat is gewoon Counterstrike 1 die draait op de source engine van Halflife2.
Dit filmpje was tog ook op de e3? Was het niet bij gamekings? Want dat was inderdaad cs 1 op de source van half life 2.
Ik neem aan dat hij het over dit filmpje heeft: Eindelijk is er weer eens wat nieuws omtrent CS Source, ditmaal is het een filmpje waar ze laten zien hoe bijv cs_italy en de_cbble eruit ziet als die draait op de source engine. Wat ook gemeld word is dat CS Source geheel los staat van Counter-Strike 2 die later uit komt. Dat staat er in het nieuwsbericht
Ja, die heb ik ook gezien. Die is echt cool! Ik wil je pretje niet bederven maar dat filmpje van Aztek met die HL2 engine staat, inderdaad, al zeker twee weken op www.gametrailers.com . Zo had CS moeten zijn op de xbox want grafisch gezien is het echt niet xbox-waardig...
Ik snap ook echt niet wat iedereen er zo leuk aan vindt. Ik vind het een van de slechtste spellen ooit. Fire in the hull, klik klik klik, zwaar eentonig boutspel maar dat is mijn (negatieve ) mening...
Übernaab? Maar van dat filmpje, I CAN'T SEE SHIT. Moet ik een codec downloaden ofzo? Ik heb alleen geluid.
Het is de Snelle actie die hem het doet. Je krijgt krijgt de drang om te winnen nog een potje en nog een potje en het voelt goed als je er 'n paar ct of T's afknalt Jij houdt zeker meer van een roze konijntje waarmee je vrolijk het level uithuppelt
Het is het meest gespeelde spel op internet, dus jij zal denk ik een van de weinige zijn die er niks aan vind. Doordat je in dit spel meerdere tactieken van het uitspelen, of het winnen van een map hebt maakt het spel totaal niet eentonig. De graphics zijn niet geweldig, maar de snelle gameplay maakt het helemaal goed. Spellen als Generals, en Battlefield worden snel eentonig, omdat je constant maar 1 soort doel voor ogen hebt, en dat is die stomme spawnpoint overnemen. Met een clan kan het leuk zijn door de tactiek, maar anders niet. Dit was mijn post
Het is geen spel het is een mod. Ik zelf vind Counter Strike vanaf het begin al niks aan. Ten eerste omdat je bijna nooit schiet waar je wilt, ten tweede omdat het principe mij niet aanstaat. Een beetje geld verdienen en daar wapens mee kopen, lekker boeiend in een online game. Maakt het alleen maar moeilijker om als je achter ligt weer op niveau te komen. Maarja daarom doen ze ook meestal veel geld en dat je dan al kan kopen wat je wilt.. Ik snap echt niet waarom iedereen dit speelt, maarja vast allemaal slechte PC's ofzo? Zelfde reden waarom zoveel mensen een ps2 kopen waarschijnlijk omdat daar het meeste mensen zijn.
Edwin van der Sar, ik weet niet op wat voor soort (naab)servers jij speelt, maar meestal als ik een spel begin heb ik maar $800.
Ik snap niet waarom dat een slecht idee zou zijn, geeft het spel iets meer diepgang. De drang om te winnen word er alleen maar groter door. Helaas is het nadeel dat een sterk team steeds sterker word en het andere team steeds maar net genoeg geld heeft om een degelijk wapen te kopen. Maar ik heb niet echt het idee dat het spel er slechter door word. Maar juist weer een extra dimentie geeft (zoals ik al net zei), alleen is het niet erg fijn tov nieuwe spelers. Persoonlijk vind ik het niet een geweldig spel, erg leuk, maar niet veel beter dan elk ander spel. CSC ziet er naar mijn mening niet echt geweldig uit. Alleen de water effecten gemixed met bloed in dat stukje uit Aztec was wel erg indrukwekkend.
Het is gewoon vette gameplay, daar draait het om. Als je dat niet aanstaat is dat gewoon niet jouw spel, maar de meeste gamers vinden het top.