[XOne] 2 ADSL verbindingen in 1 huis?

Discussie in 'Games' gestart door Toxic Squirrel, 21 nov 2004.

1. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje:
    Kan ik een 2e ADSL abbonement op 1 telefoonlijn nemen want wij hebben 3 xboxen en 1 pc + een laptop dus dan heb ik nog al is lag.
    Ik zat dus te overwegen of nog een abbonement bij ons thuis te nemen voor mij zelf kan dit?

2. Darkwing

Darkwing Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Als ik me niet vergis kan je per telefoonaansluiting maar 1 ADSL abonnement aansluiten. Maar ik snap niet helemaal waarom je niet gewoon je huidige ADSL abonnement upgrade naar een snellere variant... dat is net zo effectief, zo niet effectiever.

3. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Je hebt goedkoper uit door een snellere ADSL abonnement te nemen.

Op een normale telefoonlijn heb je de beschiking over 2 kanalen.
    Normele telefoonverkeer en ADSL.
    Voor een 2e ADSL abonnement is er dus een plaats meer.

Of je moet een 2e lijn laten aanlegen door KPN of de huidige ADSL abonnemt laten verhogen.

Laatst bewerkt: 21 nov 2004
  4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    antwoord is inderdaad nee... dat kan niet ... een kabel aansluiting en een adsl aansluiting kan... maar dan kan je beter een snellere verbinding nemen ....

5. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    jep maar ik heb planet mijn vaders baas betaald nu alles maar de goedkoopste upgrade word gelijk 40 euro duurder en mijn pa zegt dat ik het zelf moet betalen :'-( .
    mijn broer wil wel mee betalen maar het blijft als nog 20 euro per maand p.p.
    is er geen ander oplossing?

6. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Maar misschien wel slim om extra te nemen, als mensen downloaden heb je zowiezo lag... Kan je beter een eigenverbinding hebben dan kan je altijd zonder lag :) Daz het voordeel, tiz dus wel effectiever he...

7. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    En kabel is dat een beetje te doen of ook niet?
    voor 1 xbox dan?

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Hoeveel betaal je nu dan? Als ik jou was zou ik gewoon het snelste pakken wat er is dat kost je 60/70 euro per maand. Als je namelijk een nieuw adsl abbo neemt moet je weer aansluit kosten betalen, ook 10 euro voor de lijn aan kpn en ben je dus veel duurder uit.

Ik weet niet hoe oud je bent maar als je rond de 16 bent moet 70 euro per maand toch wel lukken vooral als je broer ook mee betaald.

Zoals ik al zei betaal je dan weer aansluitkosten

9. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    het snelste kost 120 per maand en dan heb je 10 mb per seconde dat zijn een vriend van me die heeft de zelfde verbinding.
    Ik zelf vind dat nou wel weer iets te veel van het goede en die andere upgrade kost intotaal 80 euro per maand

10. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Misschien is Tiscali een oplossing.
    4096/640 voor € 39,95 of 8064/640 voor € 49,95

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Dat zijn de snelheden :9 helemaal voor die prijs. Tja... leef je in de achterhoek... :'-( Dan houd het snel op.

12. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Okee hiervan kan ik aflezen dat of jullie of je vriend jong zijn, want deze verbinding is in Nederland op adsl of kabel gewoon niet te verkrijgen of je moet fiber to the home hebben (maar op 2 plaatsen in nederland verkrijgbaar ofzo en das niet in de achterhoek) of je moet een huurlijn hebben en die zijn nog wel iets duurder, dus het klinkt als opschepperij van je vriendje.

Die 10mb mag je trouwens nog eens delen door 8 voor de Kb/s per seconde (zo werkt dat met computer shit, een upload van 1024kbit geeft je 128 Kb/s upload, niets meer soms wel minder :D).

Voor 70 euro per maand heb je een verbinding van 8MB down en 1 MB up

13. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan een dubbele adsl 8mbit nemen. Dan heb je dus wel über speed. Heel belangrijk is dat je je downloads en uploads beheert, een geschikt programmaatje hiervoor is netlimiter. Beheert zowel lokaal als netwerk. Gewoon de cap erop en gaan!

14. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je kunt maar 1 abbo tegelijk hebben. Wat ik jou aanraad is dan ook om iets van een adsl comfort of advanced abbo te nemen. zo heb je genoeg snelheid om met meerdere xboxen en of computers online te zijn. Dus gewoon je provider bellen en zeggen dat je graag je abbo om wilt zetten naar een sneller abbo.

15. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Neem eens een kijkje op speedtest.nl en kijk dan naar prijs-kwaliteit etc. Zitten paar mooie abbootjes tussen!

16. T!jg3rn00tj3

T!jg3rn00tj3 Active Member

Leuk Bevonden:
    1

Mwa die snelheden zien er leuk uit. Maar die 8mbit haal je alleen als je binnen anderhalve kilometer van de centrale woont. woon je er verder vandaag dan red je die 8 mbit niet.

17. Melbuuln

Leuk Bevonden:
    4
    Dat weten jij en ik , maar de gemiddelde consument komt daar pas achter als het te laat is.
    Bij Tiscali hebben ze nu een ( Niet goed geld terug actie !! ).

Ben voor mijn zwager opzoek naar een goedkoop ADSL verbinding.
    Weet iemand op welke site je nog kan zien wat je afstand is tussen centrale en huisaansluiting.

18. Toxic Squirrel

Toxic Squirrel 1+1=2

Leuk Bevonden:
    0
    owke nu heb ik dit:
    Download snelheid: 280.0Kbyte/s (2.2Mbit/s)
    Upload snelheid: 52.0Kbyte/s (416.0Kbit/s)
    als ik advanced neem dit:
    Download snelheid: 560.0Kbyte/s (4.4Mbit/s)
    Upload snelheid: 88.0Kbyte/s (704.0Kbit/s)
    ik zie die van 120 euro er niet bij staan.

is dit een beetje aanzienlijk en het geld waard(80 euro)

19. Suka

Suka not a B*tch

Leuk Bevonden:
    0
    Nee 80 euro is voor zo'n abbo wel erg veel, ga dan voor een demon dsl. Heb je een 8mbit download en 1mbit up. Daarnaast 1 van de beste providers op adsl gebied. Met mijn kabellijntje van @home (47.95) kom ik zelfs erg dicht bij die advanced.

Deel Deze Pagina