Ik wil iedereen waarschuwen voor 2 cheaters op xbox live met de game topspin Het zijn: BETA54 Ramanthante ik heb de afgelopen week tegen deze twee lui gespeeld en het is gewoon te frustrerend voor woorden. De een slaat alleen maar balleen die het net aanraken en dan doodvallen waar je dus echt niks, maar dan ook niks tegen kan doen. De andere slaat service die over je heen stuiten, elke keer weer. Ik kon gewoon geen een punt maken op zijn service de HELE wedstrijd lang. Terwijl ik toch zelf ook in de top 80 sta. Ik vraag me echt af wat je hieraan kan doen echt ZO frustrerend. Hebben meer mensen last van deze twee eikels? En wie weet hoe je hiertegen stappen kan ondernemen, want ik wil gewoon eerlijk voor die hoge plaats in de ranglijst strijden. Ik kan heel goed tegen mijn verlies, als iemand beter dan mij is dan vind ik dat prima, maar winnen met zulke flauwe trucjes daar zakt mijn broek echt van af.
Dit moeten ze dan toch met een of andere cheat ofzo doen? Kan me niet voorstellen dat ze het met skilzz flikken
Sommige gasten hebben een slag die je nooit kan houden. Die komt altijd precies op de lijn in het midden van de baan. Hoe kan ik deze houden? Want ik vind dat ook cheaters.
Bij iemand met een harde service blijf je denk ik gokken, gewoon een hoek kiezen die jij denkt dat hij gaat slaan. Bij mij werkt trouwens risk shot en drop shot echt niet... het balkje loopt altijd nog door als ik de knop los laat en zo slecht is mijn verbinding nou ook weer niet. En inderdaad je moet gewoon slechte feedback sturen aan MS. Menu > Players > speler aanklikken > Complaints Er was bij mij laatst ook iemand (in RS3 ) die gewoon weg was, maar niet uit de game ging, dus iedere keer moesten we wachten op hem omdat hij niet op x drukte... (Was dedicated server.) We hebben hem ook een zooi feedback gegeven.
Misschien had hij ontdekt dat zijn huis in brand stond, was zijn dochter keihard gevallen, kreeg hij een eng telefoontje en moest hij direct naar het ziekenhuis of is er iets met hemzelf gebeurd... Ik zou er vanuit gaan dat die persoon een goede reden heeft om wel in de game te zijn, maar niet speelt. Misschien was het gewoon een eikel, maar dat kan je niet weten dus negatieve feedback geven aan zo iemand, zonder dat je de reden weet, is een beetje lullig toch?
Voor iemand uit Wassenaar zou je denken dat ie meer weet van tennis...dat heet dus gewoon een goeie opslag....als dat cheaten is kan live wel afgeschaft worden. De andere gasten hebben of een cheat(leuk voor ze,maar hoe trots ben je dan als je op 1 staat?), of gewoon een slag gevonden die bijna onhoudbaar is.....gewoon niet tegen spelen,simpele oplossing...
nee het is zkeer een cheat, Opheodrys, ik heb op die servicegame van een van die gasten gewoon geen 1!!!! bal aan kunnen raken, omdat ie telkens over me hoofd heenstuit, hoe ver ik ook naar achtern ga staan/ vorgen ga staan weet ik veel wat doe. En ik sta gewoon nr 85 van de ranglijst. dusse...
Jammer. Ik speel het niet zo veel en ik heb ook al tegen die rhadamante gespeeld toen ie nog 8e stond. Toen speelde hij gewoon beter dan ik. Het wordt wel duidelijker dat het toch heel lastig is om een spel echt helemaal cheatvrij te houden...
Ik spell gisteren ook tegen zo'n gast gaf alleeen maar hele rare spoon services ecxht vreselijk irritant maar ja er staat nergens dat het niet mag. Maar heb hem wel een zooi negatieve feedback gegeven.
Haha ja die geef ik ook af en toe hoor, voor als het even tegen zit ! Een puntje per game mijn tip al lang B inhouden voordat de bal komt en proberen de bal zo hard morgelijk cross tegen de lijn aan te slaan!!
Ja ik gaf telkens een lob terug daar kon ie ook niet tegen en toen berbrak hij de verbinding en had ik toch gewonnen
Wat een gezeik allemaal over rankings & "cheats".. Daarom speel ik ook alleen Exihibition tot nu toe, gewoon voor de lol! Ik host ook altijd zelf zodat *ik* bepaal tegen wie ik speel.. Iemand die b.v. geen voice gebruikt kick ik meteen..
ik heb ook tegen die gozer gespeeld die met zijn service tegen de netrand slaat en er dan net over heen valt. Wat ik hier tegendeed was helemaal naar voren komen en een riskshot slaan. Erg frustrerend om tegen te spelen, helemaal omdat ik 3e set tiebreak verloor
Ik weet het dat dit van die iritante cheaters zijn. Ze zijn echt totaal niks zonder die cheat. BKC of BTC is ook een fucking cheater en ik kan er nog een paar verzinnen maar het is toch best wel een uitgebreide lijst helaas.
Dat kan niet want dat is LET en die service telt dan gewoon niet, ik kan het weten want in het begin sloeg ik achter elkaar LET!!!!