Kan je 2 CPU's aan op elkaar aansluiten zodat je dubbele kracht hebt? Mijn vriend kwam ermee maar ik had er nog nooit van gehoord Anders toch maarff oude PC uit elkaar slopen
Met een Dual processor moederbord is dit mogelijk. Maar de besturingssysteem moet natuurlijk ook 2 processors ondersteunen. Anders heb je er nog niets aan.
Euh niet zomaar. Je zult er of een speciaal moederbord voor moeten kopen (server moederbord) met 2 of meer sockets. En die plankjes zijn behoorlijk prijzig. Of een Dual Core processor kopen.. Maar zoals jij het nu stelt lijkt mij het vrijwel onmogelijk.
anders zou het wel heel makkelijk zijn het beste als je dual processor wilt is een AMD 64 opteron te kopen, deze zijn enigzins nog betaalbaar voor de consument, al wil je een pentium is het de xenon die dual core is
ik heb hier nog een dual AMD MP 1800+ staan een stabiler systeem als dat heb ik nooit gehad het enig wat niet kon was met pinnacle apparatuur werken! hij liep nooit vast!
Je kan niet 2 oude pentium 4's zomaar even aan elkaar hangen inderdaad zonder speciaal moederbord. Het handigste is om een dual core chip te kopen met een moederbord dat dat ondersteunt. Dus ik denk dat je draadje op slot kan aangezien al meerdere mensen een soortgelijk antwoord hebben gegeven.