Developer: Steel Monkeys Publisher: ? Genre: Derde Persoons Shooter / Free Roaming Release datum:Xbox 360 / Onbekend Grafisch is dit echt erg mooi aan het worden. Ik hoop dat dit spel deze zomer uit kan komen.
Je moet eerlijk toegeven, dit spel ziet er toch het beste uit van alle 360 titels. Alleen al die reflecties in die Chevrolet...
Wat me echter stoort is dat '48 uur', 'tegen de klok', 'interactieve film'. Indien je tijdens de storymode niet vrij kan rondrijden of doen wat je wilt, is het al bevestigd dat er een cruise mode is?
Ja dat hoop ik ook ja, want daarvoor haal je dat soort spellen toch ook. Het moet echt lekker gaan spelen dit, dan koop ik hem zeker. mijn spellen die ik ga halen eind van de maand misschien graw, als obvilion is afgeprijsd ( nog super lang dus ) en deze misschien wel rainbow six: las vegas, medal of honor airbone, brother in arms 3
http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=71517&highlight=days vegas Mooiere openingspost hier, dat wel Maar hoelang zit je hier nou al Mars!
Dit vind ik echt een titel om in de gaten te houden. ZIet er schitterend uit!! Ook ik hoop dat er zo iets als GTA, free rouming in komt. Zwaar heerlijk in dit soort games.....
Next-gen all the way, dit is dus wat ik eigenlijk verwachtte bij de launch. Maar zoals met meer screens, eerst (ingame) zien, dan......
als je sommige van deze screens aan een oma zou laten zien zou ze denken dat het echt is. Dit is de shit,
Het ziet er vet uit idd, maar de mooiste is wat overdreven he. Gears Of War is bijvoorbeeld ook een game met erg hoogstaande graphics(maybe nog wel mooier).
Om maar eens ontopic te gaan, ik denk dat de freeroam een beetje in True Crime stijl zal zijn, en daarna onbeperkt (hoop ik).. dat is wat ik een beetje uit de info kan halen.
Ik heb Getaway 3 trailer gezien op playstation 3 en het was super mooi. Ik hoop dat het net zo mooi wordt. Ik denk ( hoop ) van wel.
Ik ben zo bang dat dit de nieuwe Duke Nukem wordt en dat dit spel dus pas over een jaar of 6 uitkomt. Het ziet er zo geweldig uit!!!