Beste mensen! Ik ben zeer nieuwsgierig naar wat jullie kopen op 2 dec. Kopen jullie de xbox 360 system of xbox 360 core edition. Kopen jullie een play en charge kit erbij of misschien zo'n wireless internet peripheral. Wat voor games nemen jullie erbij? kortom: Wat zit er in jullie tas als jullie 2 december de winkel verlaten en richting huis gaan?
Een Xbox 360 denk ik maar ik wil eerst weten of die de spellen van de oude xbox ook kan draaien?? als dat niet kan koop ik hem nog *)
Je gaat me dan toch niet opwachten he Ik neem mee: preorderd 360 console, 1 extra draadloze controller, advanced scart kabel, call of duty 2, Project Gotham 3, Kameo. Play & charge kit is een mooie om met de kerst te vragen.
Me: Pre-Ordered Xbox 360. Play & Charge Kit. PerFect Dark Zero. Dit lijkt echter een KLEIN () beetje op het ene topic daar erover gaat wat je op 2 December gaat kopen.
hmm net even gekeken maar zag niks wat op deze topic lijkt !? issie misschien ergens diep onder gesneeuwd? anyway ik ga voor de xbox 360 system(+ alles wat er bij hoort) en 2 games waarvan 1 Kameo is en de andere ben ik nogniet uit.. twijfel tussen gotham en perfect dark 0
- Xbox 360 System - PGR3 + Perfect Dark Zero of Kameo - Voor kerst een extra controller, altijd gezellig om met meerdere op één console te gamen.
Ik doelde hierop: http://forum.xbw.nl/showthread.php?t=75491 Beetje van hetzelfde. Je koopt LOGISCH, een Xbox 360 op 2 December . En dan natuurlijk de Shit erbij.
Wat ik wil halen maar waarschijnlijk financieel niet red: Xbox 360 Normal Extra Wireless controller 2x play & charge kit PGR 3 Amped 3 Perfect Dark Zero Memory Stick Maar goed, ik zou al blij zijn als de xbox 360 uberhaupt dan te koop is (heb geen pre-order kit)
Op 2 december ga ik hooguit met een zak chips en wat te drinken naar huis. Ik koop hem niet op 2 december. Ik wacht een paar maandjes. Dan ga ik met hetvolgende naar huis: - Xbox 360 normaal - extra controller - TES4: Oblivion - PGR3 misschien maar ik hoop dat er dan een keer packs zijn. maar Binnen een half jaar denk ik sowieso die 360 met Oblivion te hebben
Waar ik mee thuis kom...? Xbox 360... Wireless controller extra dan Live Abo PD0 Call of duty Play en charge kit jezus wat zeg ik dat makkelijk toch wel jammer dat het geld ook weer zo snel van je pas is dan
Ik heb een potje thuisliggen met wat jeppo's erin en de preorder kit dus de resterende 360 is al in mijn bereik kwa financien overigens waren mijn eerste xbox1 spellen Sega GT en Jetset Radio future ( racer en actie/adventure) Dus misschien dat ik dan tog voor dezelfde combinatie ga : Project gotham en Kameo. Alhoewel Kameo en Jetset een wereld van verschil zijn Gelukkig loopt mijn Live! account nog lekker door tot juli 2006 ! Dus ik steek 2 dec. lekker een internet kabeltje in mijn 360 en activeer me account en ga lekker verkennen wat ik allemaal met mijn 360 kan
Je hebt helemaal gelijk. Dit is dubbelop, dus kan er een slotje op. Ik verzoek U allen zich te verplaatsen naar den eerder genoemde thread.