1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

  1. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag aan iedereen die op 2 dec de 360 gaat halen.
    gaat iedereen s'morgens heeeeeel vroeg voor de winkel staan ? of gaat iemand voor de winkel slapen ? of gaat iedereen gewoon om half 10 s'morgens voor de winkel staan en er wel gewoon in geloven ?

    ik ga iig denk ik een half uur van te voren voor de winkel staan om iig PDZ limited edition te halen en de play en charge kit te halen.

    iedereen vertel hier wat je van plan bent te gaan doen op 2 dec en wat je eventueel met 100% zeker wil halen (erbij)
     
  2. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de xbox 360 gereseveerd en het spel komt via de post, ik maak me geen zorgen :D
     
  3. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik ga hem gewoon halen tegen 9 uur als de winkels open gaan. Heb zo'n reserveer kitje gehaald bij de dixons en die gaan echt niet speciaal voor mij eerder open. Ach zolang ik hem maar krijg op 2 december :cool:
     
  4. cjpunt

    cjpunt Active Member

    Berichten:
    789
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zorg dat ik om 9 uur in de stad sta met mijn pre-order stuff en dan gewoon in slaan... ben er nog steeds niet helemaal uit welke dingen... nog ff goed over nadenken.... en heb t al zo druk....|:-
     
  5. Furies

    Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.777
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb een pre order kitje van bij de media markt gehaald..

    Moet eerst voor school sponsor gaan zwemmen van 8 tot 10 in een zwembad in Schiedam 8) :{.. Vervolgens de trein pakken richting Rotterdam, waar hij braaf op me ligt te wachten :cool:..

    Dus, op het zwemmen na dan, geen rare acties bij mij ;)
     
  6. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Heb ook pre-order kit in Alkmaar gehaald. Moet alleen wel gewoon nog werken, dus ga ff iets eerder weg bij mn werk. Hoop alleen wel dat ze het exemplaar wel gewoon vast houden...
     
  7. Ik heb hem gereserveerd, moet wle werken, dus tja, ik hala hem rond een uur of vier :)
     
  8. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet s'ochtends eerst gewoon werken, maar heb de middag vrij genomen om met me 360 te gaan stoeien.. heb ook een pre-order pakketje dus ik neem aan (anders word ik erg boos) dat me 360 er rond een uurtje of 2 nog gewoon is.. incl. me games en toebehoren.
     
  9. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    voor games kan je denk ik een paar dagen eerder naar de winkel gaan .. dus die pd0 LE kanje denk ik beter paar dagen eerder gaan zoeken:)
     
  10. wolfNL

    wolfNL Active Member

    Berichten:
    50
    Leuk Bevonden:
    0
    Lekker de hele dag vrij genomen om eerst te kijken bij mediamarkt of het veel scheld in de prijs met de games, en daar na naar dixons om de xbox 360 op te halen.
    Even off topic kommen de games niet eerder in de winkel ik dacht dat ik dat laatst had gelezen verbeter me als ik het fout heb
     
  11. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    11.15 sta ik voor de mediamarkt omdat ik om 11 vrij ben van schoool.
    En nee ik ben niet zo'n zieke geest die gaat spijbelen voor een game consoleO-) .
     
  12. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Mijn gameshop gaat om 10.00 uur open.
    We gaan netjes hem rustig afhalen rond die tijd.
     
  13. Tjop21

    Tjop21 Forza Waalwijk

    Berichten:
    177
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga 's ochtends tot 12.00 uit m'n raam zitten kijken of de post komt. Als ie dan nog niet is geweest bel ik naar school dat ik ziek ben. Als ie al wel is geweest laat ik hem dicht en ga ik gewoon naar school toe en hopen dat de tijd dan voorbij vliegt.
     
  14. Ms. Smith

    Ms. Smith Smithfire

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb uitgerekend die week een proefwerkweek. Afgezien van het feit dat ik in het weekend moet gaan leren in plaats van xboxen, ben ik gelukkig wel al om 11 uur uit en dan op naar de Dixons.:)
     
  15. Als ik nog student/schooljongenw as zou ik spijbelen. Nu ben ik invalleerkracht. Zou rara zijn als je dan wegblijft van school om te gamen ;)

    Serieus jongens, wat maakt een dag uit?
     
  16. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik zou het eigenlijk wel leuk vinden als ze de winkels om 12.00 's nachts opengooiden. Zal wel niet gebeuren, heb gelukkig vrijgenomen, dus kan in de ochtend naar de Media Markt. Dan spelen tot het begin van de avond. Heb dan een etentje. Als ik terugkom misschien weer verder...
     
  17. Traxx

    Traxx Dutch Racing Crew

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja... Op school krijg ik 's middags om 1 uur op 2 december toch altijd zon hoofdpijn.. ik denk dat ik maar beter naar huis kan gaan_0/
     
  18. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik ga hem 's nachts halen om 12 uur
    en dan gamen tot 4 uur ofzo
    dan 4 uur slapen en dan naar school

    edit:/ traxx: waarom pas om 1 uur
    als je dat doet doe het dan om 11 uur ofzo :p
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  19. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga in de ochtend voordat de Media markt open gaat voor de deur campen *)
     
  20. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem in de middag halen bij dixons,Ze hebben me ook gezegt dat ze me zullen bellen als tie binnen was.
     

Deel Deze Pagina