1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

  1. Daruud

    Daruud Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zojuist naar de free record shop gebeld. Hij staat klaar... maar ik kon hem absoluut niet vanavond ophalen... erg kloten. moet morgen de hele dag werken.....
    dat wordt afzien morgen
     
  2. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    20 euro duurder, maar wel een 2e controller ;) Maaarja HDD is toch 100 euro? Geen 82,50?
     
  3. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha. Er was een gerucht versprijd dat er maar 2000 pre order kits zouden zijn in de hele benelux. Maar dit was volslagen onzin. Aangezien Nederland 10000 xboxen krijgt. Ongeveer. En er geen 8000 core systems komen or._0/ Alleen op dit forum zijn er al meer dan 2000:D
     
  4. ardootje

    ardootje Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja jij lacht wel, maar heb vanmiddag met de eigenaar van een intertoys filiaal gesproken en die was blij dat hij in totaal 8 systemen had gekregen. 5 xbox360 syst. en 3 core syst. Waarop ik zei das toch niet veel? Maar hij had dus bericht gehad en de cijfers op papier gezien dat er dus in heel NL maar 2000 systemen totaal gelverd zijn!!!!! En ook hij nu al heel erg veel pre-orders moest teleurstellen....
     
  5. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk dat heel intertoys er 2000 krijgt
    microsoft is niet gek
     
  6. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou intertoys aandeel was niet zo heel overdreven groot or. Maar van dixons mm en veel internet sites wel dus. Genoeg voorlopig. Iedereen die er echt 1 wil zal er 1 krijgen. Misschien op een paar na. Mensen die er dan nog willen kunnen denk ik best wel wachten op de tweede lading. Anders zou je nu wel voor de winkel slapen:D
     
  7. DvDongeren

    DvDongeren Active Member

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    *edit*
     
    Laatst bewerkt: 1 dec 2005
  8. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je er om 9:30 bij bent, en je hebt geen Pre-order kit dan is de kans 0,000000000% dat je een Premium kan kopen. Bij de Media Markt waren er nog boxen voor de vrije verkopen, maar die zijn intern gereseveerd :mad:. Core uitvoeringen zullen er wel zijn, maar die zijn uiteindelijk duurder als je toch een HD koopt.. Dus geen 360 voor mij :'-(
     
  9. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo het was zwaar druk bij de gameshop maar ik heb hem, ben nu de doos aant openmaken,

    veel plezier ermee allenmaal
     
  10. macouno

    macouno discombobulated

    Berichten:
    442
    Leuk Bevonden:
    0
    En is er nog iets te krijgen peoples?

    Ik moet werken :mad: maar als er nog aan iets te komen is ga ik bedelen bij de baas hehe.
     
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    MM had geen reet (R'dam Alexadrium). Verkoper wist zelfs niet of hij wel genoeg had voor de pre-orders :mad:

    Uur in de kou gestaan voor jan lul 8)
     
  12. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    vriend van me had net in heerlen 3 cores bij de mediamarkt gezien, en 1 premium + 1 core bij de FRS. hij was net te laat voor de premium, dus maar een core+hdd+AVScart gekocht. Dus er was minimaal 1 premium in de losse verkoop (en dan had hij geen tijd om bij dixons/intertoys/eplaza te vragen)

    edit: eplaza net gebeld en die hadden alleen hun preorder kits + 6 cores in de verkoop.. Voor de mensen in de buurt, mediamarkt herzogenrath zou 200stuks krijgen (en hadden geen preorder gedoe)
     
    Laatst bewerkt: 2 dec 2005
  13. Dutchforce

    Dutchforce Hardcore XBW Trader

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wilde vanmorgen ook ff gaan kijken in Heerlen, maar werd pas om 11.00 uur wakker haha. Maar goed om te weten dat het in Limburg nog niet zo'n gekte was als de rest van Nederland :confused:
     
  14. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    kom net terug van mediamarkt herzogenrath, daar hadden ze nog 36 core 360s! Jammer genoeg 0 premiums.. was nog aan het denken om er een paar mee te nemen voor op marktplaats te zetten :)
     
  15. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals eerder gezegd, try Alternate. Zitten bij ridderkerk (onder rotterdam)
     
  16. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Media Martk R'dam gehaald Premium zonder reservering. Als je het verhaal wil weten moet je maar in ervaringen en pics kijken
     
  17. Nature_1

    Nature_1 Stephanovic NL

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja zat ff te lullen met de verkoper in MM Rdam centrum, bleek dat er mensen naar binnen rushte om niks :p Dus ik blij weglopen met men premium rond 12en vragen er nog een paar gasten aan me of ter nog wat stond enzo, moest ze helaas teleurstellen maar geeft je toch goed gevoel :D
     
  18. mark8925

    mark8925 Guest

    Ben echt blij dat ik niet in de grote stad woon .. ben 1 van de weinige die zonder pre-order toch een premium pack heeft :D .. hehe geeft je wel goed gevoel idd :p
     
  19. Thedonstil

    Thedonstil Active Member

    Berichten:
    193
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een premium met preorder pakket en ik moet je zeggen dat goeie gevoel wat jullie nu hebben had ik al toen ik het preorder kitje kocht :D
     
  20. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Klopt ik stond om 10:40 in de rij (om factuur te laten maken) gisteren, constant mensen die kwamen vragen of ze nog premiums hadden. Er werd ook aan de lopende band gebeld. Er lagen wel een aantal core's, maar geen harde schijven.
     

Deel Deze Pagina