1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

  1. lunachris

    lunachris VleermuisMan

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Om 10.00 uur gaat de nedgame open. ik sta dan netjes voor de deur, heb die dag toch vrij dus kan dan lekker al vroeg achter de xbox en de hele dag gamen. alleen weet nog niet of ik met kameo of met pgr3 de deur uit kom:confused:
     
  2. king-steven

    king-steven Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn bestellling is in de mist gelopen, ga dus nu eerst contact leggen met winkels en dan voor de deur wachten 's ochtends (maar hopen dat mijn leerjaarcoördintor die ook van gamen houd niet bij dezelfde winkel komtO-) )

    en weet ook nog niet welk spel ik meeneem, PDZ of PGR 3
     
  3. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Kick that camper ;)
     
  4. Taab

    Taab man XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.357
    Leuk Bevonden:
    4.304
    Ik ga werken tot half één en dan rijd ik naar de Dixons hier, die mij als het goed is hebben gebeld dat hij klaar ligt voor me.
     
  5. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga denk ik ook wel gewoon er om half 10 staan (want dan is ie open)
    maar weet iemand ook of je de spellen eerder kan kopen ??
     
  6. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    waar kan je die dan halen om 12 uur ??
    zou ik ook wel willen zo vroeg :p
     
  7. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ga pas rond 6 uur em ophalen. Moet helaas werken/stage, en ik denk dat het wel druk word met sinterklaas enzo, dus kan ik niet zomaar vrijvragen :)
     
  8. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Dimplus is toch tot 21.00 uur open dus heb de heledag
     
  9. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga gewoon spijbelen en fokking vroeg opstaan en voor een winkel wachten en hopen dat ze nog een 360 hebben staan
     
  10. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar de winkel, na school. Ik ben er om denk zo om 14:30 bij. Ik hoop dat er nog wat over zal zijn.
     
  11. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    ik heb een preorder kit en heb de dag vrijgenomen van mijn stage :)
    ik bel mijn neef of hij belt mij op en we halen samen de bestelling op bij de lokale dixons :)
    1 decmber is een donderdag en aangezien dat hier koopavond is bel ik de dixons dan nog even op of ze niet toevallig al wat binnen hebben:)
     
  12. falcon NL

    falcon NL Creatief mens

    Berichten:
    1.225
    Leuk Bevonden:
    53
    ik neem gewoon een dagje vrij om lekker vroeg op te halen
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet gewoon zorgen dat ik mijn huiswerk voor vrijdag 2Dec afkrijg, dan hoe ik niet tot 16.00 uur maar tot 14.20.

    En dat noemt zich een huiswerk vrije school :{
     
  14. xalvo

    xalvo Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn school vond het leuk om weer eens een ander rosster te geven en ben ik i.p.v het 5 het 7 uit. t wordt wel moeilijk op 2 de ember om niet te skippen}:]
     
  15. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    haha xalvo, skip gewoon ;) moeten die kutscholen niet constant die roosters gaan wijzigen
     
  16. E-lite Victoria

    E-lite Victoria Active Member

    Berichten:
    983
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of ik hem wel op 2 dec kan halen... weet iemand dat??? ik heb hem namelijk bij de bartsmit gereserveert... een maand geleden of zo.. heb ik hem dan op 2 dec???
     
  17. willow

    willow xbox360!!!

    Berichten:
    350
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een dagje vrij genomen van me werk, heb nog genoeg dagen over en vrijdag is zowiezo een lekkere dag om vrij te nemen

    ik zorg dat ik rond 9 uur in zoetermeer ben, ik verw8 een telefoon van een gamewinkel daar die beweerde dat ze meer premium pakketten binnen krijgen dan dat er pre order kitjes verkocht zijn

    zorg gewoon dat ik bij de mediamarkt sta ofzo

    alles zit daar vlak bij elkaar...mediamarkt, bart smit, dixons en future zone
     
  18. tino

    tino Active Member

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    0
    als je een pre-order kit hebt wel ja.
    maar als je hem gewoon gereserveert hebt, dan weet ik het nog niet.
    of het moet zo zijn dat ze die daar niet verkochten.
     
  19. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Kijk, ik heb vrijdag altijd het eerste uur les en dan 2 tussenuren, nou is het eerste uur ANW dus heb ik zoiets van, ja lekker boeie, XB360 komt uit :eek: 8) Dus ik ga om 10 voor 9 langzaamaan naar de FRS lopen :)
     
  20. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Werken eigelijk alle winkels met pro-order setjes? Ik woon zelf in Almere en zag dat ze geen pre-order kitjes verkopen! Maar je moest je op een lijst zetten :-s Ik heb zelf de xbox 360 nog niet gereseveerd maar wil hem wel op 2 december kopen. Is er nog een kans dat ik op 2 december aan een xbox 360 kan komen of is dat helemaal verkeken? PS hoeveel stuks krijgt een winkel ongeveer?
     

Deel Deze Pagina