1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

  1. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gaat donderdag 1 december eerst naar de Bart, vragen of ze ze al binnen hebben of dat ze nog moeten komen die vrijdag (vrachtdag). Als de 360 er al is, dan gaat ik vrijdafgochtend om 8.45 naar de Bart zodat ik hem meteen mee kan nemen. Tussendoor slijm ik nog even bij mijn ex-collega's of ik korting mag krijgen:D Daarna neem ik heel de dag vrij. Heb wel wat beters te doen dan MCV en Chemisch Rekenen:+

    Mocht de Xbox er nog niet zjin op donderdag, dan laat ik me bellen als hij binnen is op vrijdag en dan gaat ik er pas naartoe.

    @ MrCrap. De Bart bij ons werkt zonder pre-order kits. Sta 1e op de lijst. Maar bij de Bart hebben ze ze wel, die pre-order kits. Maar omdat Bart het niet leukt vindt als mensen moeten betalen voor iets wat ze dan nog niet hebben, gaat het gewoon per lijst. Maar een winkel krijgt evenveel Xdozen (als ik het goed heb begrepen) als kits. Die van ons had er maar 1, dus ik zit gebakken:D
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  2. BuLLeTTiMe 88

    BuLLeTTiMe 88 .

    Berichten:
    1.406
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je gewoon op 2december de Xbox360 kan halen zonder dat je er 1 gereserveerd hebt(al is het wel beter). Iedereen loopt nu wel zo dramatisch te doen enzo, maar als je gewoon zorgt dat je op tijd voor de winkel staat dan is er in mijn ogen geen probleem ;) En dan zal het probleem er wel zijn dat die xbox360 overal is uitverkocht? dan heb je als nog een gratis dagje vrij :+
     
  3. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gok wel dat de mediamarkt toch wel 25 stuks kriijgt! Als je zag hoeveel Sony psp's er lagen toen hij net uitwas schrok ik me rot 0_o Ik ga morgen gewoon naar de mediamarkt en vraag over duidelijkheid! :)
     
  4. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    @mrcrap weet niet waar je woont. Maar ik ben in zeeland zo ingelicht:

    Ze krijgen bij alle media markten in nederland bij elkaar ongeveer 1000 stuks.
    Per winkel is dat ongeveer 80. Daarvan doen ze er 20 weg als pre order. Een deeltje daarvan zijn de goedkope versies.
    En de rest die overblijft verkopen ze zonder reserveringen of pre orders gewoon los op de verkoop datum. 2 december dus.

    Heb je geen pre order lopen zou ik op de media markt gokken.
     
  5. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Kga niet skippen voor de 360 maar ik ben het 5e uit (12:20) en dan ga ik met nog eenpaar mensen naar het centrum shoppen voor een 360 :) Ik hoop dan dat er nog genoeg over is :)
     
  6. meteorwings

    meteorwings Active Member

    Berichten:
    1.607
    Leuk Bevonden:
    0
    ach, ik heb ook geen enkele zorgen, ik bestel bij de gameshop hier in de buurt met het spel PDZ, dan word ik maar gebeld ( alhoewel ik tot 5 voor half 2 op school zit)... nou... ik zeg gewoon dat mijn moeder maar thuis moet blijven :p tot er gebeld word tot ik thuis ben, als er dan nog niet gebeld word w8 ik gewoon, kan ook zijn zelfs dat die xbox360 voor 2 dec. krijgt, want ik heb daar besteld, en krijg dus ZEKER een xbox 360 met PDZ, dus voor mij geen zorgen ^.^

    trouwens... weet iemand eigenlijk hoe duur die spellen gaan worden??? wil dat graag weten
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  7. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    Mazzelaars allemaal! ikkuh moet tot 10 over 4 op school zitten:mad:. Iedere vrijdag... is al erg. Maar deze is tog wel een dieptepunt. Ik moet nog even afwachten of ik vrij voor neem. Ik heb een pre order. Maar heb ook ergens het hele eng gevoel dat ze bij de FRS me xbox 360 gewoon aan iemand anders verkopen...
     
  8. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik meld me gewoon ziek van school :) Ik moet eigelijk een videoopdracht doen voor engels, Maar de xbox 360 gaat gewoon voor :p
     
  9. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Hmm.. mazzelaar.. tien over 4:p (ik like 6 uur pas;)).
    Ja wat dan eigenlijk.. Als ze jou pre-order "xbox 360" (kitje ding) verkopen, wat moet je dan in godsnaam doen:|. Like, wie kan je bellen?:p
     
  10. Cybeln

    Cybeln jeej

    Berichten:
    2.960
    Leuk Bevonden:
    0
    ^Dan bel ik jou en krijg ik die van jou en wacht jij eventjes 2 maanden voor mij:);) :9

    Maar jah idd op zon moment is een winkel in overtreding maar wat doe je er aan...
     
  11. Nicos

    Nicos Active Member

    Berichten:
    1.766
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat meen je niet? Dat is wel héél weinig.. En ik maar denken dat de MM groot inkoopt.
     
    Laatst bewerkt: 20 nov 2005
  12. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten eerste kan je die gozer in de winkel verrot schelden, ten tweede kan je een 360 eisen bij hun (je hebt bestelling gedaan, aanbetaling en je aan alle voorwaarden van de overeenkomst gehouden), ten derde kan je microsoft bellen en het uitleggen kijken wat ze zeggen en als laatste hard huilen..
     
  13. Djack

    Djack Active Member

    Berichten:
    79
    Leuk Bevonden:
    0
    In amerika is het zo dat ze klanten al bellen dat ze door geschoven zijn naar de 2de zending, ook al hebben ze een preoder kit. Duss als je geen xbox krijgt 2 december en je hebt een preoder kit!! Dan heb je mooi pech dan moet je wachten tot januari ofzo dan is de volgende zending. Check maar op teamxbox.com.
     
  14. n.e.r.d

    n.e.r.d pharrel williams

    Berichten:
    1.223
    Leuk Bevonden:
    1
    dan hebben ze daar mooi pech
    want dan MOET je volgens mij wel een schadevergoeding ofzo krijgen
    want je hebt een aanbetaling gedaan enzo
    en er staat dat je hem op 2 december moet krijgen
     
  15. harry potter

    harry potter Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Topics nogal overbodig deze dingen kunnen toch net zoo goed.
    In dit Topics geplaatst worden Xbox 360 Wie heeft hem al gereserveerd?
    Ik vind dat het anders niet meer overzichtelijk is om dat het ongeveer over
    Het zelfde onder werp gaat. Maar het is niet aan mij deze thread te sluiten.
    Maar deze dingen horen thuis in Xbox 360 Wie heeft hem al gereserveerd?
    Vind ik. ghostforlifelife nog even anwoord op je vraag ja ik ga de xbox 360 meteen halen
    als die er is.
     
    Laatst bewerkt: 21 nov 2005
  16. Seda

    Seda Active Member

    Berichten:
    411
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe onduidelijk kan je posten :confused:
     
  17. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    *deelt Seda's mening..

    Dit topic( Geen S ) is imo wel degelijk goed hoor ;) aangezien je hier een beetje kan polsen wat andere mensen gaan doen op 2 december.
    Daarnaast, als je dat in Xbox 360. Wie heeft hem al gereserveerd? topic zet, dan wordt het pas onoverzichtelijk.

    Maarja ik dan.

    Heb afgelopen donderdag een nieuw rooster gekregen, en ben de komende 10 weken elke vrijdag vrij!! _O_
    Dus ik kan heerlijk genietend om 10 voor 9 (lopend) naar de Diskoland te gaan, en daar dat heilige ding op te halen.
    Dan doorlopen naar de deen, met dat ding in een tas, en daar een zooi bullit inslaan.
    Dan naar huis, en aansluiten die hap. en het weekend doorhalen! :cool:
    Af en toe wat mensen langs laten komen.. Ja heerlijk, zie het helemaal zitten :cool:

    Wel balen dat ik dan nog niet in me zus dr huis zit.. die gaat pas de week erna op vakantie.. Maar dan kan ik em daar aansluiten, en ook zonder gezeik gamen :cool:

    De Xbox360 gaat mij terugbrengen wat ik verloren ben sinds Gran Turismo 3 en GTA: Vice City. Kosten wat het kost een spel uit willen spelen.
     
  18. Hordo

    Hordo Wormen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.917
    Leuk Bevonden:
    21
    In Amerika hebben ze geen preorder kitjes hoor..
     

  19. De meesten die ik er op Live over heb gehoord moesten het totale bedrag van de console betalen om hem te reserveren.:'-(

    Daarnaast zijn die winkeliers daar ook naaiers. Na een tijdje kon je alleen nog maar bundels reserveren van $700,- en dan 'krijg' je er een paar klotespellen bij:{
     
  20. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee op het kitje staat alleen geldig in Nederland.
    Ik weet niet hoe onze zuiderburen dit fixen.
    Allé bij dezen één oproep aan al uw belgiers.
    Heeft u ook de mogelijkheid om vantevorenbestelpakketjes tekopen?
     

Deel Deze Pagina