1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 dec voor de winkel ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door tino, 20 nov 2005.

  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Ik heb het gegarandeerd 1dec al :)
     
  2. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet:mad:
    Maar ik ga het wel proberen.
     
  3. Ik ga het 1 dec ook al wel even proberen:+
    Anders 2 dec 's ochtends zodra de Dixons open gaat.*)


    Hehe, Veel volwassenen zitten te wachten op 2 dec te alsof het hun 5e verjaardag is, en ze eindelijk die mooie nieuwe fiets krijgen._O_
    Ikzelf ook8)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    En de kinderen krijgen niks meer omdat het geld op is ;)
     

  5. Die krijgen waarschijnlijk dingen als een 'play and charge kit' of 'advanced scart cabel' van sinterklaas dit jaar:confused: }:]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  6. beuker(sr)

    beuker(sr) SUCKS GAS,KICKS ASS

    Berichten:
    1.713
    Leuk Bevonden:
    3
    tis net zoals plasticman al zei.

    ook ik met mijn 33 jaren (jong) voel mij een beetje als het kind van 7 dat morgen op zijn verjaardag mag uitkiezen naar welk pretpark hij mag....:+

    ik denk dat ik ook zo rond 1 dec al in bezit ben van de 360 (mannetje hier mannetje daar :) ) maar als ik het hier zo lees zijn er mensen die nog geen pre order kit hebben en wel op 2 dec een xbox willen kopen.
    ik kan er naast zitten maar volgens mij zijn 2 en 3 december voor de pre orders en alles wat er dan nog overblijft(wat volgens mij helemaal niks meer is) is dan voor de overige kopers.

    heb je geen pre order kit...dan wordt de 360 niet eens aan je verkocht en mag je pas 4 december weer terugkomen staat volgens mij op het doosje.
    beetje als "terug naar de gevangenis en ga niet over start" idee naar mijn mening.
    microsoft moet als de sodemieter meer van die units maken.
     
  7. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Lijkt mij beetje sterk dat deze dagen alleen voor de mensen zijn die gereserveerd hebben? :confused:
    En 4 december valt op een zondag :)
     



  8. Ik denk wel dat Ms wat extra Xboxen meestuurd naar de winkels. Anders stellen ze heel veel mensen teleur. En als mensen er dan 1 zien liggen, kopen ze hem ook gelijk.
    Diegene moeten gewoon zorgen dat ze om 9 uur s ochtend's de hele stad af kammen.


    Ze hebben bij MS zowiezo meerdere fabrieken die die dingen al een paar maanden dag en nacht staan te produceren.}:]
    Ik denk dus wel dat ze met een redelijke voorraad op de proppen kunnen komen voor de launch.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  9. Ik heb wel gepreordered maar die kit niet opgehaald. Voordat ze aankwamen met die zooi had ik hem al gereserveerd. Ik heb wel trouw dat bedrag overgemaakt maar ik krijg dat schlemiele T-shirt bij aankoop van de 360. (Ik ga geen tijd verspillen met het ophalen van zo'n kreng).

    Ik vermoed dat we dat ding niet op 1 december kunnen halen, volgens mij is MS daar redelijke strikt mee geweest. Alhoewel, wat kunnen ze er aan doen?

    Misschien komen ze zelfs nog eerder binnen, je weet maar nooit ;)
     
  10. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Ja, dat denk ikzelf ook wel een beetje. Er zal vast hier en daar wel een Xbox360 te halen zijn al heb je geen pre-orderkit. Maar het zullen er niet veel zijn denk ik zo...
     
  11. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik denk niet dat Ms zo dom is om precies zoveel xboxen af te leveren als pre-order pakketjes binnen gekomen is,
    Ik bedoel niet iedereen was zo goed geinformeerd of niet iedereen was gelijk zo enthousiast over deze nieuwe computer dat ze niet meteen wisten of ze er een wilden hebben, en nu sommige mensen toch weten dat ze een willen zijn eigenlijk alle pre-order kitjes uitverkocht, dus ik verwacht echt wel dat er genoeg of nou ja wel wat xboxen te koop zijn zonder die kitjes.
     

  12. Er zullen zowiezo de eertse weken wel korte periodes tekorten ontstaan door de hele hoge vraag.

    MS wil zelf nog niks zeggen over de cijfers*)
    Bij de launch van de vorige Xbox hadden ze er 1,5 miljoen volgens mij. Nu wordt over het aantal 3 miljoen 360's gespeculeert.
    Ze hebben voldoende capaciteit bij MS om tussen de 5 en de 10 miljoen Xbox360's klaar te hebben voor de launch..
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 nov 2005
  13. MrCrap

    MrCrap Active Member

    Berichten:
    212
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag naar de mediamarkt geweest en zeiden dat je 70 reseveringen hadden 0_o Heel almere door gezocht om nog een xbox 360 op 2 december te krijgen maar dat helaas niet meer lukken :mad: Iemand die nog weet waar ik me xbox 360 kan reserveren? of nog pre-oders zijn (Zou waarschijnlijk nooit gebeuren) Post het neer! Liefst in de omgeving van Almere
     
  14. Ik denk dat je het beste op donderdag 1 dec de stad weer in kan gaan. Dan weten de winkeliers wel hoeveel ze er krijgen en of ze er nog eentje aan je kunnen verkopen.
     
  15. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik snap er echt gewoon niks meer van Echt!
    Het lijkt mij toch echt niet meer als logisch dat als je op 2 december gewoon een beetje vroeg in een winkel bent, je toch nog redelijk makkelijk aan een xbox kan komen?
    Zowieso een core pakket! want die kan je toch niet pre-orderen??
    Of verkopen ze deze dan gewoon niet op de launch dag en zijn de mensen die wel eentje hebben gepre-orderd de gelukkigen onder ons dat hun alleen en xbox krijgen??
    Kan het me niet voorstellen maar goed, zal toch niet slim zijn van microsoft!
     
  16. Lightsaber

    Lightsaber lightsaber

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Zowiezo zal de core system overal nog wel te koop zijn. Die kon je niet reseveren volgens mij, en ik denk dat niet echt heel veel mensen die zullen halen. Misschien als alternatief als het premium pakket echt overal is uitverkocht. Mensen zullen wel aan een 360 kunnen komen met de lauch maar voornamlijk aan het core system denk ik
     
  17. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja okej maar ik bedoel IK WIL gewoon echt met 2 december een xbox hebben dan maar een core pakket, die accesoires koop i dan wel in termijnen erbij :) kan echt niet meer langer wachten dan 2 december!
     
  18. Dea Petrus

    Dea Petrus Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga op vrijdagmorgen 2 december om 9.00 uur met de auto naar stad om mijn gepre-orderde Xbox 360 incl PGR3, Perfect Dark: zero en Play & Charge kit op te halen. Vervolgens heb ik de hele dag vrij van stage genomen. De dag erna heb ik vrij op mijn werk. En de dag daarna is het zondag.

    Conclusie: Een lang weekend ongestoord gamen!
     
  19. Xbox360boy

    Xbox360boy Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    0
    Tof oorz.ik kan echt niet wachten tot 2 december.
     
  20. Souljah

    Souljah New Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    heb een pre-order gehaald in gameshop Den Haag....ga hem rond 12:00 halen als ik eerder weg mag van me stage
     

Deel Deze Pagina