2 dignen

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door sneaky, 1 jul 2003.

1. sneaky

sneaky Guest

mischien zouden jullie sig pics toe laten
    Ook zou je ff het aantal posts van iemand gelijk onder zijn naam zetten

Laatst bewerkt door een moderator: 1 jul 2003
  2. Karelax

Karelax Guest

Avatar staat aan hoor. En die postcounst dat vind ik niks in verband met die fokking spam dan gaat iedereen spammen voor posts.

3. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Hij bedoelt geen avatar, maar een plaatje in plaats van je sign. Ik hoop niet dat ze het gaan toe staan, daar wordt alles alleen maar onduidelijker van.

4. sneaky

sneaky Guest

hij heeft wel gelijk hooor ik had ge-edit vandaar.maaruh kunne die post counts niet onder je naam?

5. de luie hond

de luie hond XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Dan gaat iedereen spammen zodat je een hoog post count krijgen. Het maakt toch niet uit, of je hier 10x of 1000x hebt gepost. Het gaat om die inhoud.

Stukje uit de xbw faq

Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  6. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    dat vind ik wel erg hip, een plaatje in je sig. maarja, het wordt wel weer erg onduidelijk en het neemt veel ruimte in. dus niet echt een goed idee als je t mij vraagt.

en postcount? wat kan mij die postcount nou weer ene bal schelen. dat is mijn mening maar maakt het iemand wat uit hoeveel posts iemand heeft?!?

7. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    postaccount vind ik ook niks, dan wordt het allemaal te druk en te vol terwijl het goed overzichtelijk moet blijven, en plaatje in sig is opzich best leuk, maar vind het ook onoverzichterlijker en drukker enzo, en daarvoor kan je in princiepe je avatar gebruiken.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Plaatje in je sig; Humor :) Doen we dus niet, jammer. Gaat veel te veel dataverkeer kosten en bevordert niet echt de leesbaarheid van een forum.

Postcount; Die hebben we juist expres weggehaald. Postcount is namelijk niet belangrijk. Stoer ben je op een forum door goede informatie te posten, nuttig te zijn en evt een coole avatar te hebben :)

9. Barbatruuk

Barbatruuk huub huub huub

Leuk Bevonden:
    2
    Wouter, you said it!

10. sneaky

sneaky Guest

ja ok mij boeit post count ook nie maar het is wel leuk om ander mans rang te zien(ow laatmaar je kunt al gelijk je eigen rang aan maken)nou je mag dit topic sluiten hoor!ow nee nog een ding waarom hebben jullie polls weg gehaald?

11. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat wordt óók een zooitje :)

12. sneaky

sneaky Guest

ow ok ik geloof je wel!wel koel dat iedereen zo snel antwoord!ok nou mag die echt dicht!

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee sluiten is onzin. Stop met daarover zeuren :{

14. sneaky

sneaky Guest

waarom is sluiten onzin dan?

15. Yoost

Yoost brains not included

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er ook nog mensen zijn als ik, die willen zeggen dat ze een sig ook onzin vinden...Dat kan dan in dit topic :cool:

16. softrunner

softrunner Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb altijd begrepen dat degene die een thread start, kan vragen om de thread te sluiten als hij vind dat zijn vragen beantwoord zijn.

17. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Daar zijn we een beetje vanaf gestapt. Zoveel slotjes staat niet echt positief, en een thread zou altijd nog open moeten staan voor mensen die een vraag hebben gerelateerd aan dat onderwerp.

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Waarom zou een thread moeten gesloten worden als er niks gebeurt dat niet kan.. :{

Lijkt mij het beste als threads alleen gesloten worden als dat nodig is, discussie loopt uit de hand of een nutteloos topic.

19. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    ik vin het wel goed dat ze open blijven, dan kan je nog reageren enzo

je ziet trouwens iedereens post amount in zijn profiel, en dat vind ikwel prima gedaan, staat niet in de weg op forum thread maar is toch te zien!

20. Furies

Furies XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    6
    Als je een plaatje in je sig kan zetten, gaan sommige wildweg van i'net een plaatje halen. Aan zo'n plaatje zitten soms auteursrechten, dus als je die zelf gebruikt ben je strafbaar. Mij lijkt dat de reden waarom (nog?) niet.

Deel Deze Pagina