ok: krijg je nou wel of niet die 2 games + controller als je de xbox voor 26 april voor 299 euro haalt? ik kijk overal, maar iedereen spreekt elkaar tegen!!!!! plz wat duidelijke informatie graag!!!!
volgens een microsoft meel naar wouter op maandag, krijgt iedereen voor 26april(ook 299 euro) de 2 games + controller
ja iedereen spreekt elkaar tegen, na die mail die die wouter had gekregen zijn er nog meer geweest en die zeiden allemaal dat ze ze niet zouden krijgen.....
Zucht.. kun jij soms niet lezen : volgens een microsoft meel naar wouter op maandag, krijgt iedereen voor 26april(ook 299 euro) de 2 games + controller
ey chill.....ik zei toch ook dat er daarna nog mails zijn gekregen van microsoft dat de policy is teruggedraait en dat iedereen die dat ding voor 299 euro heeft gekocht gewoon de middelvinger krijgt.....
d'r zijn nu al meer dan duizend threads over dus lees eerst een beetje verder dan je neus lang is dan hoiu je mensen hier te vriend, begint een beetje vervelend te worden als mensen binnen komen en vraag 1 is.....is het waar dat.... ps weet je wat n00b betekend dat ben jij ]:-
ja maar als die andere topics en posts en alles krijg je maar geen duidelijkheid uit. de een zegt nee, de ander ja. de helpdesk geen zelfs geen antwoord op mijn vraag.
je kunt nu `t formulier opsturen naar gouda zie ik (check www.xbox.nl) maar als ik m`n bonnetje meestuur (of een kopie ) en ze zien dat ik 299 heb betaald krijg i`k `t toch niet terug.. dus wat nu?
300 euro is echt niet veel voor een consol van dit formaat..... Ik had er zelfs 479 voor over, ik had toen helemaal niet gerekend op een reward pack....