Ik heb 2 gebeden op het net gevonden: Onze Sony, die in Tokyo zijdt. Geheiligd zij uw Playstation. Uw spellen komen, uw populairiteit geschiede gelijk buiten als ook binnen op mijn kamer. Geef ons heden ons dagelijkse pixels en vergeef ons onze vreemdgang met andere consoles, Gelijk ook wij onze mede-gamers vergeven. Maar leidt ons niet naar de Xbox,maar verlos ons van de Gamecube. Want van u is de Playstation, en de Playstation 2 met copyright Sony. En deze mythee console mythes De Playstation was al een tijdje op de markt en God vond het tijd voor iets nieuws. Dus God legde zijn hand op de Playstation en Hij creeërde de ‘Playstation2’. Zijn broer vond dat niks en werd jaloers,omdat zijn broer wel succes had en hij niet. Dus hij moest concureren. Hij pakte de Nintendo 64 en legde zijn hand erop en tada:’De Gamecube’. Bill Gates had veel geld en aanzien,maar hij wou iets aparts doen.Hij legde zijn hand op een oude pc en toen was er de Xbox.
Die krijg ik voor Kerst. Ik weet dat omdat ik hem vandaag van Chaoz wou kopen en mijn vrouw ingreep. Net op tijd. Maarreh..heb de demo al een tijd en is wel leuk maar je moet er wel echt van houden. Vind hem wel leuk maar is zeker geen topper. Kwil je wel een pm met indruk geven als ik em echt gespeeld heb.
Dat zeg ik ook niet, maar ik vind dat hij ook rekening moet houden met de mensen die wel in GOD geloven.