1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 gigabyte gratis online encrypted backup

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door punisher007, 14 dec 2006.

  1. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kwam toevallig vandaag de site van mozy tegen. Zij bieden dus gratis 2 gigabyte online opslag aan voor prive-gebruik.

    Aangezien de meeste mensen niet of nauwelijks backuppen, is dit wel een uitkomst voor velen. Niks is namelijk zo lullig als allemaal belangrijke data kwijt te raken door hardware problemen, brand en andere rampzalige gebeurtenissen.

    Mijn eerste impressies hierover is dan ook dat het erg fijn en intuitief werkt.
    Dus als je het eens wil uitproberen, check hier:
    https://mozy.com/ Klik vervolgens op Mozy Free aan de rechterkant.

    Als je bij registratie mijn referral code (SXCQ36) gebruikt krijg je 250 MB extra opslag, en als jij het daadwerkelijk gaat gebruiken, krijg ik ook 250 MB extra. Dus een win-win situatie.

    Ik hoop dat veel mensen hier hun voordeel mee kunnen doen.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  2. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Op zich best handig. Ikzelf gebruik Gmail voor al mijn backups maar dit is ook best te doen. (mijn gmail: U gebruikt momenteel 136 MB (5%) van uw 2794 MB. :cool: )
     
  3. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    dvd ftw...
     
  4. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja voordeel van een prog als dit is dat automatisch gebackupped wordt.

    Naja dvd's leven ook niet eeuwig ;) Maja het is gewoon een extra methode om risico af te wenden. Zo heb ik zelf ook alles op HD, backups op dvd en nu dan ook online backup.
     
    Laatst bewerkt: 14 dec 2006
  5. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Das waar, maar met mijn max upload van 30kbps begin ik er niet aan :9
     

Deel Deze Pagina