2 gratis spellen en controller

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Top Cat, 4 nov 2002.

1. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    Heb in de poll gelezen (die van "wie heeft er een xbox") dat veel mensen toch de extra's hebben gekregen (2 games naar keuze en 1 controller), terwijl ze hem voor 299 gekocht hebben!!

Kun je dat nog steeds aanvragen als je de bon nog hebt of niet (ik heb mijne op 18-5-2002) gekocht !!!!

2. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee.......

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    ben je ook een beetje laat mee. deze actie gelde van april tot 1 juli, en eigenlijk alleen voor mensen die hem voor 26 april hebben gekocht.Ms deed alleen niet echt moeilijk. Maar dat je dit gemist hebt(op een onbewoond eiland gezetten? :+ )

4. AlphaZeL

AlphaZeL Obey your Master...

Leuk Bevonden:
    1
    al langgggg afgelopen :)

5. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    ja, daar had je toch iets eerder mee moeten zijn

6. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    ja haha..beetje laat idd

7. huubmeilink

huubmeilink Guest

trage inet verbinding mischien......of ben je een of andere kluizenaar ofzow??8)

8. spider

spider XGSX

Leuk Bevonden:
    0
    hehe....misschien komt ie net terug van vakantie...paar maanden weggeweest...

9. Top Cat

Top Cat Lord of the XBOX

Leuk Bevonden:
    0
    wist wel dat die regeling bestond maar had niet verwacht dat ze er bij microsoft in zouden trappen als ik mijn 299 bonnetje mee zou sturen ................................... DAMN!!!! Als ik dat geweten had!!! ]:-

10. lammetje

lammetje *PGR2-Addict*

Leuk Bevonden:
    0
    eh, dat zuigt zeker... die actie heeft me wel geholpen om een Xbox veel eerder te kopen :)

11. Rego

Rego Reg0wnage!!

Leuk Bevonden:
    0
    De enige voorwaarde was dat je em voor 26 april had gekocht er werd eerst niet eens naar het bonnetje gevraagd en toen dat wel het geval was stond er nog niets over de prijs dus kom je hem gewoon meesturen.
    Met andere woorden ik heb mijn xbox op 24 april voor 299 bij de MM gekocht en toen zo'n formulier ingevuld. En toen ontving ik netjes 2 spellen en een controller thuis.

-edit- wel wat laat maar voor dat geld kan ik niet zeuren.

Laatst bewerkt: 6 nov 2002
  12. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    ik ook en je had het altijd kunnen proberen dat opsturen

13. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Lucky Bastards zijn sommige. Ik heb hem wel is waar ook niet gekocht voor 479 pleuro's, maar met 15% korting. Dan die levering, die zoog ook. Mensen die hem veel eerder hadden gekocht kregen hem gewoon veel later. Ik kreeg hem binnen op 5 juli ofzo. Sommige die hem later hadden gekocht kregen hem veel sneller binnen

14. Godd

Godd Listen to Godd

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had hem ook pas een week later opgestuurd dan dat je hem kon opsturen en ik kreeg hem Bijna meteen, terwijl ik hem wel vooor 479 pleuros heb gekocht. :9

Deel Deze Pagina