2 kapotte controllers

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Carlo T., 2 apr 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb sinds ongeveer 8 maanden een xbox, maar k heb problemen met alle 2 de "grote" controllers.
    Bij alle 2 reageert de digitale besturing niet meer, het vierkantje zeg maar :'-(
    Op zich doet de d-pad het nog wel maar naar links drukken reageert bijna niet, soms als je hard drukt doet die 't wel.
    Ik kan dus nu alleen nog sturen met het analoge pookje want de digitale doet het gewoon niet goed.
    Met de controller S lukt het wel :confused:

Heeft iemand hier een oplossing voor? Zal ik het eerst nog bij andere mensen proberen en dan teruggaan naar de winkel!?
    Carlo }:]

2. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Teruggaan naar de winkel gelijk :) Ligt dus 99% zeker aan de controller

3. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    je kan ook ff de customer care bellen

4. rolorob

rolorob Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Voor een kapotte controller naar de winkel lijkt mij hoor... Om nou customer care te gaan bellen, wat willen die doen? Op zn hoogst laten repareren, duurt weer 5 dagen

5. mr.ed

mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

Leuk Bevonden:
    2
    ik weet niet waar je hem hebt gekocht maar die van mij deed het ook niet goed meer toen ben ik terug geweest naar de bartsmit en kreeg meteen een nieuwe mee.

6. Flupke

Flupke Terug van weggeweest

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij deed de rechter analoge stick het niet meer goed, ik terug naar de winkel en kreeg meteen een nieuwe. [dixons]

7. gegron

gegron Guest

als je ff opbelt naar de costumer care krijg je binne 5 dagen nieuwe controllers binne

8. Dokter Gonzo

Dokter Gonzo Hunter S. Thompson

Leuk Bevonden:
    0
    bij de media markt krijg je ook een nieuwe (als je het bonnetje nog hebt)

9. Pablow

Pablow -

Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk de controller die niet reageerd. Terug gaan naar de winkel en zkr niet proberen om er zelf iets aan te gaan doen.

10. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    35 posts later....

"ik zou er mee terug gaan..."

"als je het bonnetje hebt kun je terug gaan"

"Weet je wat, je kan er ook gewoon mee terug gaan..."

"anders ga je toch gewoon terug met de controllers"

----

Ofterwel... Je hoeft niet te herhalen wat iemand anders zegt.. Heel de topic staat zowat vol met dezelfde antwoorden...

11. Dioga

Dioga Piraat

Leuk Bevonden:
    52
    Deze draad moet trouwens naar Xbox hardware & accessoires

>>moved>>

12. nickyb

nickyb ...

Leuk Bevonden:
    0
    weet je dat je er ook terug naar de winkel mee kan als je een bonnetje heb:D:D

13. Carlo T.

Carlo T. P.I.M.P.

Leuk Bevonden:
    0
    Owkee bedankt allemaal, maar weet iemand van jullie toevallig of ze je bij media markt meteen 2 nieuwe geven als je je bonnetje laat zien en uitlegt wat er aan de hand is.
    Want mijn minidisc gingen ze namelijk terugsturen naar sony en die had ik pas na een paar weken weer terug en daar heb ik niet egt behoefte aan met mijn controllers |:-

14. masterofthegame

masterofthegame the best saiyen

Leuk Bevonden:
    0
    ik had het ook bij de bartsmit ben mee terug gegaan gelijk een nieuwe mee naar huis gekregen

15. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    Dan moet je heengaan en vragen, je moet hoe dan ook terug met die dingen want aan kapotte heb je ook niks. Of je brengt die 2 grote terug en je zegt dat je gewoon 2 kleinere (S-controllers) mee wilt nemen omdat die van betere kwaliteit zijn.... Weten hun veel. Maar dan heb je wel de zekerheid dat je direct de controllers mee krijgt.

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Closed topic en verzoekt men in deze thread verder te gaan ... stuurt topic starter een pm

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina