eigenlijk had je je vraag hier moeten stellen. ... verder is ook handig om te kijken in de centrale index ... zo kan je je provider vinden en daar staan alle troubleshooters in. Inprincipe hoef je geen ip adres in te vullen (alleen in uitzonderlijke gevallen)... De code onder de kraslaag moet je invoeren bij subscription code ... als je je cc gegens hebt ingevuld ...
Mocht je er nog niet uit komen vul dan zo goed als je kan dit formulier in dan kunnen we je zo snel mogelijk helpen
A: Abonnement
1: Naam provider
2: Soort abonnement (naam, type)
3: Kabel, ADSL, of anders?
4: Up- en downloadsnelheid
B: Hardware
1: Modem merk en type
2: USB modem? (Ja/Nee)
3: Router Ja/Nee (en evt merk/type)
4: Via PC Ja/Nee (indien ja, welke Windows versie en taal?)
5: Direct Connection Ja/Nee
6: Crossover kabels in gebruik?
7: Hub in gebruik?
C: Als je ook een werkende aansluiting voor je PC hebt;
1: TCP/IP adress, netmask, gateway
2: Staat TCP/IP op autoconfig (op de PC)?
D: Xbox Settings
1: Als je de Xbox aan zet zonder disk erin, krijg je dan Xbox Live te zien?
2: Dashboard versie?
3: Als de netwerkconnectivity faalt, hoever komt ie in de test?
4: Wat is de exacte foutmelding?
5: Indien DNS goed gaat en Xbox Live niet, druk op Y. Wat zijn de X, Y en Z codes?
zie ook deze info op de xbox site (over abboneecode (subscription code) en gamertag: http://www.xbox.com/nl-nl/live/accounts/setup.htm
Laatst bewerkt: 30 dec 2003