hoi mense... na een lange tijd geen xbox live te hebben gespeeld, heb k weer zin om op live te gaan spele....maar k heb een hele goeie aanbieding gezien op xbox live dat je voor maar 2 euros 2 maanden lang op live kan gamen.was best wel verast over deze aanbieding ik heb namelijk meteen een paypal account gemaakt, maar als ik deze op op xbox live ga bestellen krijg ik meteen een foutcode:8232025 etc.. maar mijn vraag is...als je iets op xbox live wilt bestellen is het dan verplicht om een creditcard te gaan gebruiken??op paypal heb ik alleen een bankrekening gemaakt geen creditcard, want die heb ik niet. alvast bedankt.
Xbox service lijn bellen Volgens mij kan het wel via paypal sinds kort? Zelf nooit in verdiept heb zelf een CC en wat betreft je foutcode totaal geen idee.... Misschien dit eens doorlezen: http://support.xbox.com/nl-NL/billing-and-subscriptions/manage-payment-options/use-paypal
Zou het eens op nieuw proberen en alle stappen langs lopen... Anders bellen met microsoft denk dat weinig je kunnen helpen met de omschrijving: krijg ik meteen een foutcode:8232025 etc.. Je xbox wel origineel?