1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

2 Monitoren op 1 Xbox 360

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Nevels, 10 mei 2006.

  1. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of die mogelijk is.
    Bevoorbeeld 2 Tft Monitoren op 1 Xbox360 met een soort plugje waarbij 2 vga poorten uitkomen en 1 in.
    Iets in die richting :+
    Het lijkt mij zeer mooi bijvoorbeeld bij GRAW.
    Splitscreen tegen elkaar waarbij je eindelijk elkaar een keer niet ziet.
    En natuurlijk een groter beeld zolang het maar niet ten koste gaat van de beeldkwaliteit.
    Ik heb al gezocht naar dit soort topics maar ik vond niks als ik het niet goed gezien mijn excuses.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Kan niet ... niet mogelijk net als dat het niet mogelijk is om met een PS3 2 monitorren te gebruiken :D ... er zitten namelijk geen 2 videokaarten in
     
  3. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Het kon wel met Forza op de xbox, maar dan had je3 Tv, 3 xbox-en en 3 kopie-tjes van forza nodig.
    (off-topic) Mischien Doet Nintendo wel strax iets met Wii net als de DS.
     
  4. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat is zeer jammer leek me zeer leuk en handig.
    Maar niet dat het er nu onaardig uitziet op me tft maar wel wat kleiner op een 17 inch.
    Misschien kan ik deze vraag ook nog in dit topic stellen...
    Ik heb mijn scherm nu al jaar ongeveer alleen vroeg me af kan ik erachter komen wat de ms van mijn scherm is want de informatie van dit scherm ben ik verloren en op de site staat niks over dit beelscherm.
    Het scherm is een MEDION.
    Is er misschien geen programma ofzoiets waarmee ik dat kan zien?
    Ben toch wel benieuwd...
     
  5. ErroX

    ErroX Active Member

    Berichten:
    5.059
    Leuk Bevonden:
    2
    Je kan echter wel 1 beeld op 2 schermen op 1 xbox360 :)
     
  6. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik eigenlijks...
    Ben geinteresseerd hoe kan ik dit mogelijk maken , wat moet ik kopen?
    Sorry als ik dat niet duidelijk genoeg heb gemaakt want hierbij heb je splitscreen al op een verschillende tft.
    Of zie ik het verkeerd....
     
  7. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan moet je een splitter kopen voor de soort kabel die je gebruikt, maar dan zie je wel op bijde schermen het zelfde.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Dan kan je het wel afplakken. Dan kan je elkaar niet zien in de GRAW spiltscreen ;)
     
  9. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
  10. snike888

    snike888 Tomatenpuree

    Berichten:
    1.558
    Leuk Bevonden:
    0
    dat doet me denken aan de goede oude tijd dat ik met vrienden driver 2 op de psone speelde en de map afplakten dat we elkaar niet zouden zien met verstoppertje spelen in dat spel :D
     
  11. Atmaxar

    Atmaxar Banned

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoiets deed ik vroeger ook alleen dan met het infra-rood ontvanger, zodat mijn zus de TV zender niet kon verplaatsen. En ik dan via de TV zender verwisselen.

    Sorry voor off-topic deze bekentenis moest er effe uit
     
  12. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je nodig hebt is een kastje dat het beeld opdeelt en de delen naar verschillende schermen stuurt. Ik heb net even in Google ‘videowall’ ingetikt en een bedrijf gevonden die ze verhuurt en verkoopt, hier. Ik heb zelf geen ervaringen met ze maar je zou ze even kunnen bellen, ze weten daar vast wat de beste oplossing is.
     
  13. 4sake

    4sake Active Member

    Berichten:
    463
    Leuk Bevonden:
    0
    je bedoelt dus met 2 sgermen op 1 360:eek: leuk maar wrom wil je dat? als jij 8er de ene monitor gaat zitten zie je het sgerm van de ander nogwel (want jij krijgt niet je eigen sgerm en je vriend (of wie je er ook voor gaat gebruik) ook niet zijn eigen:eek: het blijft split screen..)
     
  14. Rogue Snorer

    Rogue Snorer Suffer Well

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel erg tof!!!
    Maar zal wel ontzettend duur zijn.
     
  15. Nevels

    Nevels Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik dacht dat het beeld dan ook opgesplitst ging worden als je 2 beeldschermen had maar dat is dus niet zo...
    Dat is wel weer jammer maar hartstikke bedankt voor jullie hulp!! ;)
     
  16. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Een kastje dat een videowall aanstuurt wel denk ik, vooral waarschijnlijk omdat het dan ook meer kan dan wat je nodig hebt. Want de opdeling hoeft nu maar maximaal in vieren te zijn, en een videowall van 4 schermen lijkt me zo klein dat kastjes die dat kunnen vast ook meteen meer kunnen. Maar je weet het niet.

    Ik zag op de site dat het bedrijf ook advies geeft, ze weten er dus wel wat van af. Misschien hebben ze de vraag eerder gehad (misschien niet precies zo maar was er iemand anders die ook toevallig een opdeling in vieren wilde) en weten zij weer een goedkopere oplossing.

    Misschien hebben ze iemand bij hun technische dienst die het voor een kleine vergoeding in elkaar kan solderen. Misschien zien ze er wel wat in en maken ze er meteen meer. Met vier van die kastjes kan je Halo Combat Evolved op 16 schermen spelen, er zijn vast meer mensen die dat willen.
     

Deel Deze Pagina