1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] 2 netwerkkaarten?

Discussie in 'Games' gestart door AlphaZeL, 3 apr 2002.

  1. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    De situatie:

    ik heb dus twee netwerkkaarten, een voor mijn @HOME verbinding en de tweede voor een LAN verbinding waar een andere computer op aangesloten staat, de mijne deelt dus inet en al die zooi (wat @home overigens niet leuk vindt), maar kan ik dan mijn xbox op de tweede aansluiten zonder dat die instellingen dan allemaal weggaan? of heeft dat protocol er niks mee te maken? Anders kan ik elke keer weer mn LAN instellingen opnieuw gaan invoeren...?!
     
  2. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem gewoon aansluiten wel met cross cable natuurlijk en de instellingen van de @home kaart blijven gewoon staan let er wel op dat je de goede kaart gaat instellen :)
     
  3. T-botjuz

    T-botjuz geengrenzuh soldaat

    Berichten:
    220
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeet iig niet dat je ipv een gewone netwerkkabel een cross-over kabel nodig hebt, waarmee je de xbox met je pc verbindt...

    over je netwerkinstellingen...
    ik heb iig nix verandert, ik heb ook 2 netwerkkaarten, en je xbox heeft ook verder geen ip ofzo nodig dus volges mij moet het gewoon werken zo...
    khad em eerst verbonden met een standaard netwerkkabel, maar dat werkt dus niet
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    thx guys ff proberen :D!
     
  5. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    you'r welcome :D
     

Deel Deze Pagina