Hallow_0/ We zoeken een clan. Voor call of duty modern warfare 2. En call of duty Black Ops. Wij zijn met zijn 2en. Naam: Bl4ckPanth3r x box360 naam Leeftijd: 19 Ratio: 1.72 Game uren: 17 dagen 8 uur 20 minuten Game: Mw 2 Prestige: 3 keer level 70 Naam: Grand Koppo x box360 naam Leeftijd: 18 Ratio: 1.88 Game uren: 13 dagen 8 uur 35 minuten Game: Mw 2 Prestige: 3 keer level 70 Onze minimale eis: Website, goeie headset, vaak online en geen irritante lags of joining moeilijkheden. Vriendelijk groeten van ons!_0/
Dus de clan die jullie willen die moet jullie een headset geven? Of moeten je teamleiden een headset hebben?
Ow lol, ik dacht dat je een headset bedoelde met game geluid. Dus bijvoorbeeld een 5.1 headset *) van Sharkoon, Astro etc. Succes met het zoeken van een clan!
kijk es op onze clan website: www.clandns.nl We hadden eerst altijd een oude website die er nice uitzag, maar we hadden wel 50 members ofzo terwijl er maar 10 van actief waren en 8 ervan op de pc actief en maar 2 op de xbox. We zijn zeg maar meer kameraden van elkaar en gaan met elkaar om en clan erbij is chill. Zelf hebben we ook een clan dns schuur om te chillen Maar 2 nieuwe xbox spelers zijn meer dan welkom dus.. Vanaf 14 november(staat ook als nieuws op de site) gaan we het weer goed regelen met actieve leden enz. Squad leaders verdelen over de consoles en mensen in groepjes plaatsen. duidelijke boel dus. Ik moet me zelf ook nog even weer aanmelden. Als je erin wil, mag dat. Natuurlyk hopen we wel dat jullie goed zijn want dat is mooier voor clan wars. Reageer maar in dit topic, ik check af en toe wel of jullie hier hebben gereageerd. later
Kom een keertje met Team FeLoX meespelen. Check anders ff deze topic: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=150362
Hi mijn clan wil krijg extra mensen voor de clan we hebben 3 leden die vaak acktief zijn met een headset we hebben een youtube acc en sparen voor een capture card als jullie willen stuur een email naar Mike.b98@hotmail.nl en ik heb een hele goede internet verbinding dus geen lagg xD Groetjes Mike