2 Star Wars games, geld voor 1

Discussie in 'Algemeen' gestart door GameCrasher, 3 mrt 2003.

1. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Er komen binnenkort 2 leuke star wars spelletjes uit:

Nights of the Old Republic
    The Clone Wars

Ik zal moeten kiezen tussen 1 van deze 2, maar ik wist eigenlijk niet welke features enzo erin zitten, en dus ook niet voor welke ik moest gaan, dus heb ff watinfo gezocht.

Clone Wars
    Ik heb op IGN en GameSpy is rondgeneusd, en kwam erachter dat dat SW: The Cole Wars een matig spel schijnt te zijn op de GameCube en PS2.

http://cube.ign.com/articles/375/375141p1.html
    http://gamespy.com/reviews/january03/clonewarsps2/

minpunten:
    - Graphics kunnen beter
    - Slechte Voice-overs

pluspunten:
    - Coole extras
    - ik citeer: What makes this game truly a winner -- kickass action, with lasers and rockets slamming into everything and a good mission structure to back it up. (IGN)

Xbox Xtras: Co-op, XBLive Support... nog meer??? Beter Graphics en Sound???

Over Nights of the Old Republic weet ik nog een stuk minder:

- het is een RPG
    - keuze tussen goed en kwaad
    - verschillende voertuigen waar je in kunt stappen/besturen
    - downloadeble content

over deze game vraag ik me ook af of het zo uitgebreid al Morrowind wordt of er meer een rechtlijnig verhaal in zit. Ik denk die laatste.

zo wel ff genoeg info, maar ik weet nog steeds niet welke ik moet nemen. Xblive support is vet, maar hoe zit het met de gameplay???? *zucht*
    misschien maar een Centraal Topic starten???

en wat vinden jullie van deze 2 games???

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gamecrasher volgt het beleid en beargumenteerd het eea, ik verwacht van de rest van de mensen hier hier reageren ook beargumenteerde meningen en posts, zoals dat in het Games Forum beleid wordt genoemd.

3. ChaoZ-dRoNe

ChaoZ-dRoNe Keeping shut

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zelf zou gaan voor Knights of the Old Republic ;)

dit vooral omdat het zo'n enorme wereld betreft, en het een rpg van Star Wars is (beter kan het gewoon niet zijn voor mij :p, rpg en SW fan :p) Verder lijkt mij KotOR me langer kunnen boeien dan Clone Wars, er komen al zoveel online fps's en dus geef ik liever geld uit aan een goede rpg.

En de extra's voor KotOR (voertuigen, vele planeten, verhaalverloop verschilt etc) maakt oor mij de keuze nog makkelijker :)

4. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    Jah, KoToR lijkt me wel wat, maar het kan natuurlijk helemaal in de soep lopen.
    Bij Clone Wars zal het niet ineens allemaal onvoldoendes gaan krijgen omdat dat bij de PS2 en Gamecube versies ook niet is gebeurd, en je er van uit gaat dat de game alleen maar beter wordt.
    Bij KoToR echter, weet je geen oordeel van andere versies, en is het dus nog de vraag of deze game aan zal slaan.

5. Elitian

Elitian Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ook voor KoTOR gaan.
    Alle reden staan hierboven door ChaoZ-dRoNe al beschreven dus ;)

6. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat je niet hoeft te kiezen hoor, aangezien er meer dan 4 maanden verschil tussen zit :)

7. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    KotOR komt uit op 7 Juli of niet?
    Ik zelf koop ze allebei, Clone Wars vooral voor de Multi Player, er zitten echt hele koele game modes in zoals een oorlog waarbij je bepaalde plekken moet veroveren. Die plekken maken voertuigen die voor je gaan vechten:D, het is dus heel belangrijk dat je een paar van deze bassisen hebt.

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja. Ik koop ze ook beide, de Clone wars versie voor de Xbox is veel beter dan die van de PS2 of GC, dat vooral om de Xbox live optie, de aanzienlijk verbeterde graphics en meer uitgebreide multiplayer.. KOTOR is gewoon een prima RPG met vele sub quest en een goed verhaal. Kortom, haal ze gwoon allebei :)

9. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ow ja, op de GC en PS2 werd er veel geklaagt over de frame rate die is op de Xbox wel normaal:) (als het goed is)
    Ik zou um anders ook niet kopen want steeds happeringen in de heete actie is irritant

10. Drone

Drone Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als ik jou zo hoor, zou ik voor geen van beide gaan. Jedi Knight II: Outcast lijkt mij meer een game voor jou. De game kent veel actie, en beschikt ook nog eens over een flinke dosis kwaliteit. :)

11. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Maar daarvan is het level disign heel saai en de eerste levels zijn kut omdat je geen light saber en force powers hebt, daarna word het wel heel kool hoor.

12. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    GameCrasher edit je eerste post dan ziet der zo dom uit, die Nachten van de Oude Republiek 8)

/Mod En die van jou is echt niet zo heel veel slimmer hoor - w.

Huhh ik heb ook nooit gezegd dat ik slim was, maar wat was der dan trouwens

en je hebt ook men wat slimmere stukje weggehaald of was dat em juist??? damn nou kan ik vanavond niet meer slapen |:-

/Mod Ik heb niks weggehaald, kan zijn dat dat net samenviel met mijn edit (zelfde 20 secs oid) maar dan had je maar meteen eenintelligente post moeten plaatsen,

voortaan reageren op edits van mods via PM naar de desbtrefende mod, ok?

Laatst bewerkt: 3 mrt 2003
  13. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    sry, maar op ThoTheGame staat toch echt dat ze allebei op 28 Maart uitkomen. Alleen op XBW zie ik KoToR idd niet in de games v. maart staan. Foutje van ToTheGame?
    http://www.tothegame.com/xbox.asp?sort=title&filter=all

14. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tothegame kan je niet echt up to date noemen :)
    Om het te bewijzen is zet ik hier de link neer naar de officiele site: klik
    Dit is wel de amerikaanse release dus hier moeten we nog langer wachten..

15. GameCrasher

GameCrasher Halo 2

Leuk Bevonden:
    0
    als KoToR zo laat uit komt koop ik Clone Wars denk ik. Maar dan moeten de cijfers natuurlijk niet tegen zitten. Ik doe het niet voor lager dan een 8, liefst hoger natuurlijk. ;)

Deel Deze Pagina