2 toetsenborden PES5 spelen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door bastiaan, 15 apr 2006.

1. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

Ik wil graag pes spelen met 2 spelers dus heb ik een usb toetsenbord erbij gekocht. Ik heb hem geinstaleerd en hij doet et goed maar ik heb nu een probleem...want hij ziet de toetsenborden (mijn normale en de nieuwe usb) als 1. Ik kan dus op allebei typen en doen. Maar als ik dan pes5 wil spelen en ik doe 2 player kan ik maar 1 speler instellen omdat hij de toetsenborden niet uit elkaar haalt.

Zou ik iets in kunne stellen zodat de pc het usbtoetsenbord als 2e toetsenbord ziet of hoe kan ik dit oplossen zodat ik met 2 toetsenborden kan spelen?

Alvast Bedankt

Bastiaan

2. DVL91

DVL91 game or die!

Leuk Bevonden:
    0

Hey! slim bedacht! alleen als je wat meer info. zou geven over welk toetsen bord het is enz.. welk type enz..dan zou ik ev. wel voor je kunnen zoeken op 't web(ik heb zo m'n site conecties!;)) dus voeg me ff toe op msn!:)
    :cool: daansdog82(ad)hotmail.com

3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik weet niet of je het nog kunt ruilen, maar ik speel PES 5 op de pc met een gamepad, en dit speelt zo ontzettend veel lekkerder dan met het toetsenbord, maar het is natuurlijk je eigen keuze.

4. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt allebei ...ja als het niet lukt met toetsenbord ga ik hem ook ruilen voor een gamepad.

@DVL91: heb je toegevoegd

5. BuLLeTTiMe 88

BuLLeTTiMe 88 .

Leuk Bevonden:
    0
    Als je dan toch een game-pad gaat kopen zou ik als ik jou was wel gelijk de 360-controller(met draad) halen. Ik heb die zelf ook en gebruik hem ook voor PES5 op de pc. Je kan echt alles instellen dus die werkt super.

6. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    oke bedankt voor de tip. Ik ga morgen denk ik een gamepad halen dus dan kijk ik daar gelijk naar.

7. bastiaan

bastiaan .

Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees net ergens op internet dat mensen met hun xboxcontroller op de pc spelen.. weet iemand hoe dit moet zodat ik met me xboxcontroller op de pc kan spelen want me xbox geeft toch bijna alleen maar dirty disc errors.

Deel Deze Pagina