Ik zat net ff in m'n controller te koekeloeren, en toen viel mij het volgende op: In de onderste zit 1 of ander extra hoekje waardoor daar alleen maar accesoires in kunnen waar ook dat hoekje uit is. Heeft iemand enig idee waarom dit is? Ik dacht nl. dat er 2 identieke slots in de controller zaten! Als dit overbekend is -> sjorrie, maar ik heb gezocht op't forum en kon er nix over vinden!
Hij's wel een beetje stoffig geloovik hè? Hahaha lol mjah gwoon digitale camera hoor, maar wel lekker gezoemt! T viel me gwoon op, en in DE xbw-chatroom wist ook niemand wat het was!
De één is gereserveerd voor de Voice Communicator. De ander is speciaal voor de memory cards i guess.... Heb er zelf geen, maar ik neem aan dat je daarin die oranje memory card van Xbox Live (je ID) moet doen.
Ja dat zou nog wel eens mogen kloppen. Lijkt me de enige nuttige verklaring. En hij is wel een beetje stoffig, maar een echte gamer heeft ook geen tijd om schoon te maken
Gewoon kijken HALLOOOO!! (Je bent gewoon jaloers dat jij het niet ontdekt hebt! ) Maar die controller is toch niet alleen gemaakt voor Xbox Live??? Thx! BAH!!!
Appart gedoe, de memorycard past dus in beide, maar de poort is verschillend Zal ik bellen naar de MS service lijn voor duidelijkheid?
Ik kreeg zo'n Engelse lul aan de lijn, die me uberhaupt helemaal niet begreep. Ik begon wel over slots maar hij begreep me niet..... Dus poging mislukt ]:-
Daar is dat hoekje dus uit. Als het hoekje eruit is past hij in allebij de slots, maar als het hoekje er niet uit is past hij alleen in de bovenste!
ik dnek dat ze het doen om te voorkomen dat je geen 2 Xbox Communicators in je Controller Douwt .. zodat je controller Kortsluiting maakt ofzo .. .. zoiets mischien...
Kortsluiting zal nooit gebeuren op deze manier, dan zou die controller wel heel dom in elkaar moeten zitten!