1. bij PGR moet je voor gas, die rechter trigger constant inhouden. krijgen jullie daar ook niet snel kramp van? 2. als ik met mijn wagen tegen de vangrail rijd of tegen een andere wagen rijd, of in HALO op die machinegun van die buggie zit te schieten. Dan maakt die controller nogal een geluid zeg, bij alle 2 de controllers. Dan kijken we echt naar elkaar van "hmmmm"..
1. Ehm nee geen kramp? Weetniet heb jij daar wel spieren zitten of..? 2. Ehm dat komt door die motortjes Die hoor je.. als knoppen meetrillen is het niet echt goed
1. nou ja het lijkt me toch logisch dat je last krijg als je die constant in moet houden. met spieren heeft het niks te maken, het constant die vinger in die houden. houd maar eens een kwartier lang je linkermuisknop in. doordat je aan het racen bent let je er alleen op het rijden, maar naderhand voel je het toch wel een beetje. Ik ben ook geneigd om tijdens het rijden die knoppen iets harder in te drukken dan nodig is. door spanning en het willen halen en het geconcentreerd rijden. 2. mja weet niet of het invloed heeft op de knoppen, volgens mij niet. anders was het me wel opgevallen
rammelende knoppen nou kramp is hebben wij hier ook, niet alleen bij pgr maar ook veel bij doa3 [ 'klauwzeer is hier in huis al een begrip geworden ]. rammelende knoppen, Rekenmaar, hoe harder de controller van de gene naast je tekeer gaat deste beter ben je zelf aan het raggen wanneer je last hebt van het rammel geluid moet je gowoon je versterkertje een tandje hoger zetten een adv. av pack is highly recommended, wanneer je een digi versteker hebt natuurlijk....
je kan ook gewoon de schroefjes onderaan de controller wat steviger aandraaien, bij mij zat ie een ietsiepietsie losser dan normaal effe aangedraaid en probleem opgelost.
ik denk dat je TE relaxed bent, nee geintje, bijna bij elke racegame worden de 2 triggers gebruik om gas te geven en te remmen en nee krijg hier geen spierpijn van.
1. geen last van. 2. ja, dat heb ik ook wel eens huh, en dan kijk ik zo naar mijn maats controller en hij van die naar mij.
Tuurlijk heb je daar spieren zitten....hoe denk je anders dat je je duim kan bewegen? Met pulse engine warp drive ofzo? ion propulsion?