Vraagje:1. heb je ook een free ride in wreckless of multiplayer 2.waarom kan ik de wreckless review niet lezen op Xboxworld al vast bedankt voor de reaktie
De game heeft alleen maar 20 missies die nog heel kort en behoorlijk dom zijn ook. Echt het racen is opzich wel leuk maar er is gewoon geen doel om het te spelen. Met andere woorden 2 uurtje lol en daarna nooit meer aanraken. En dan is het nog maar de vraag of je de lol wel in die missies ziet. Ik zou zeker voor blinx gaan.
Oke bedankt ik heb wel een cool filmpje gezien dat je met je auto in een achteruim van een vliegtuig moet rijden enzo
Het spel is enorm koel, in tegenstelling wat Renzo zegt imo dan he... Het spel bied idd slechts 20 vrij korte missies, maar ziet er lekker uit en het speelt ook nog eens top. En je zult hem waarschijnlijk ook wel meer dan eens uitspelen, sommige missies heb ik wel 15 keer gedaan
Oke Even een offtopic vraagje ik wil de masive box kopen dan heb je de xbox die skate game, halo, en die sega race game, en de dvd remote, ik heb nu 390 euro gespaart dus als ik die masvive box koop heb ik nog 90 euro over kan ik daar nog een game en een controller van kopen? zoniet hoeveel mis ik dan
van die 90 euro kan je nog wel 2 games en een controller kopen (2de hands) gewoon hier op het xbazar of marktplaats.. nieuw kan je daar maar 1 "nieuwe game"van kopen, of 2 oude games..