[XOne] 2 x XBL activeren op 1 cc

Discussie in 'Games' gestart door XtrordinarY, 14 jan 2003.

1. XtrordinarY

XtrordinarY Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hey jongens

ik heb hier andere vraag over XBL... namelijk.. ik heb zelf geen credit card... ennuh als ik dan een credit card van een maat van me leen (die zelf ook een xbox heeft) gebruik om mee te registreren... en hij koopt later ook een xbox live kit.. kan hij zich dan ook registreren op zijn credit card of moet je daarvoor 2 verschillende credit cards gebruiken?

MzzL

XtrordinarY

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja alleen betaal je voor downloadable content waarschijnlijk dubbel ... :confused:

maar verder geen idee... wacht gewoon ff 14 maart af misschien bied M$ een andere oplossing!

3. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    waarop baseer je dat?

4. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    speculatie omdat je twee account hebt en twe xbox'en hebt... dus betaal je twee keer (als je moet betalen) voor downloadable content

5. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en moet de credit card die je gebruikt ook op jouw naam staan? Of moet je dan de gegevens van de CC houder invullen?

Weten jullie dat al, ik ken het nie vinden.
    Frank

6. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    je moet dan de gegevens van de cc houder invullen

7. stefander

stefander Gamesjournalist

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zet het wel op de naam van m'n ouders. En dan moet ik zelf alles betalen wat erop en eraf moet. Nu maar hopen dat ze het goed vinden...

*vraagt op de achtergrond: "Ma'am, mag ik een creditcard voor Xbox Live?" *
    *"NEE!"*

OEPS, wordt toch eventjes afwachten... :'-( Ach, ik probeer het later toch nog wel eventjes.

EDIT (donderdag 23 januari): Finally, ik heb eindelijk een credit card af kunnen troggelen...

Laatst bewerkt: 23 jan 2003

Deel Deze Pagina